LKNim 當前離線
進階會員
成功上到4G 啦 300x13.5 = 4050 MHz 燒機用1.475 v 就ok 不過 跑分CINEBENCH 就要1.5v 先冇error full lo ... 22over7 發表於 2010-10-2 01:29 PM
TOP
22over7 當前離線
中級會員
呢個頻呢個溫度屬於正常 都話300外頻好容易,但硬係好多人唔識超話板廢 ... LKNim 發表於 2010-10-2 13:42
回想返幾個星期前,我唔識超 真係覺得佢仲廢過Asus 870 果塊 以家都算係有小小掌握(感謝Ching帶路: ... 22over7 發表於 2010-10-2 01:51 PM
NB行3000沒問題 我拎145/240/245/440全部都做到1.35V長行 4.2G燒機應該好難 同埋1.6V唔好要黎燒機 我試過1 ... LKNim 發表於 2010-10-2 14:13
1.6v 縮唔縮就要睇運氣 咁我唔上1.6v 住啦 等有新 U 想換先玩下啦XD HT 縮左係咪姐係默電行唔到2000MHz?? ... 22over7 發表於 2010-10-2 02:24 PM
我未試過HT要加電 同NB同步就得,2700/3000冇問題 拉到3200直開(只係短跑測試)都無問題 我果次係縮到要行20 ... LKNim 發表於 2010-10-2 14:26
FSB 跑200 200x4 大拿拿千半蚊,C兄心唔心痛 提外一問 Case 1 ... 22over7 發表於 2010-10-2 02:40 PM
我之前縮果粒係240黎,半千姐 default唔穩拎上代理冇表面傷痕就搞掂 2個case應該分別不大 ... LKNim 發表於 2010-10-2 14:48
咁正?? 係邊間?? 我果間好似似a字頭t字尾,唔知易唔易過關?? 1.35v NB 長行 要keep 到幾多度以下 ... 22over7 發表於 2010-10-2 02:57 PM
我之前果粒係Xander保 CPU唔過60度都絕對正常 LKNim 發表於 2010-10-2 15:22