成功上到4G 啦
300x13.5 = 4050 MHz
燒機用1.475 v 就ok
不過 跑分CINEBENCH 就要1.5v 先冇error
full lo ...
22over7 發表於 2010-10-2 01:29 PM

呢個頻呢個溫度屬於正常
都話300外頻好容易,但硬係好多人唔識超話板廢

TOP

呢個頻呢個溫度屬於正常
都話300外頻好容易,但硬係好多人唔識超話板廢 ...
LKNim 發表於 2010-10-2 13:42

回想返幾個星期前,我唔識超
真係覺得佢仲廢過Asus 870 果塊
以家都算係有小小掌握(感謝Ching帶路)
先知UD-5 其實都唔廢
我試過1.55v 上到300x14   4.2G  (燒唔到機)
溫度比1.5v 高3度 (33度 idle)
估計1.6v 上到4.2 燒機+跑bebch
如果上4.2G 長行會唔會好危險??
NB  1.35v 長行3000MHz 又唔會唔有問題??
經驗唔多,所以問問先

TOP

回想返幾個星期前,我唔識超
真係覺得佢仲廢過Asus 870 果塊
以家都算係有小小掌握(感謝Ching帶路: ...
22over7 發表於 2010-10-2 01:51 PM

NB行3000沒問題
我拎145/240/245/440全部都做到1.35V長行
4.2G燒機應該好難
同埋1.6V唔好要黎燒機
我試過1.6xV剩係跑下PI就縮左HT,粒U行default都唔穩
不過會唔會縮就要睇粒U體質,即係你既運氣
<1.5V安全好多,保守建議就1.475V以下

TOP

NB行3000沒問題
我拎145/240/245/440全部都做到1.35V長行
4.2G燒機應該好難
同埋1.6V唔好要黎燒機
我試過1 ...
LKNim 發表於 2010-10-2 14:13

1.6v 縮唔縮就要睇運氣
咁我唔上1.6v 住啦
等有新 U 想換先玩下啦XD
HT 縮左係咪姐係默電行唔到2000MHz??
我現家行2400MHz
唔知上2700MHz/3000MHz  CPU-HT V 要幾多電好??
超HT 又會唔會有明顯效能提高呢??

TOP

1.6v 縮唔縮就要睇運氣
咁我唔上1.6v 住啦
等有新 U 想換先玩下啦XD
HT 縮左係咪姐係默電行唔到2000MHz??
...
22over7 發表於 2010-10-2 02:24 PM

我未試過HT要加電
同NB同步就得,2700/3000冇問題
拉到3200直開(只係短跑測試)都無問題
我果次係縮到要行200MHz
行800MHz都會輕機

TOP

我未試過HT要加電
同NB同步就得,2700/3000冇問題
拉到3200直開(只係短跑測試)都無問題
我果次係縮到要行20 ...
LKNim 發表於 2010-10-2 14:26

FSB 跑200
200x4  
大拿拿千半蚊,C兄心唔心痛
提外一問
Case 1                                                     Case2
FSB 200                                                     FSB 250
HT  200x10   2G                                      HT 250x8  2G
NB  200x10   2G                                       NB  250x8  2G
CPU 200x12.5  2.5G                                CPU 250x10  2.5G
想問 Case 2會唔會快過Case 1 ??

TOP

FSB 跑200
200x4   
大拿拿千半蚊,C兄心唔心痛
提外一問
Case 1                              ...
22over7 發表於 2010-10-2 02:40 PM

我之前縮果粒係240黎,半千姐
default唔穩拎上代理冇表面傷痕就搞掂

2個case應該分別不大

TOP

我之前縮果粒係240黎,半千姐
default唔穩拎上代理冇表面傷痕就搞掂

2個case應該分別不大 ...
LKNim 發表於 2010-10-2 14:48


咁正??
係邊間?? 我果間好似似a字頭t字尾,唔知易唔易過關??

1.35v NB 長行 要keep 到幾多度以下先安全??

TOP

咁正??
係邊間?? 我果間好似似a字頭t字尾,唔知易唔易過關??

1.35v NB 長行 要keep 到幾多度以下 ...
22over7 發表於 2010-10-2 02:57 PM

我之前果粒係Xander保
CPU唔過60度都絕對正常

TOP

我之前果粒係Xander保
CPU唔過60度都絕對正常
LKNim 發表於 2010-10-2 15:22


咁NB 幾多度以下先安全
(c兄試過燒/縮NB 末)

TOP