Z 68 有無拉上2200 呢?
i_djinn 發表於 2012-5-2 14:11


要拉外頻上
Z68連黑條剛裝左落二號機
行緊2133 9-10-10-24 1T@1.550V

TOP

what is the production week of your 金條?
AthlonFX60 發表於 2012-5-2 15:19


你留意下我d圖先喇!

TOP

回復 12# freedom01

我星期六買都仲係1206,CHING你仲新過我 1207

TOP

回復 12# freedom01

咪住,點解你係MIK,我係MIP嘅

TOP

回復  freedom01

我星期六買都仲係1206,CHING你仲新過我 1207
jackiefx 發表於 2012-5-2 19:43

每間鋪入的貨都未必係同一間代理入

TOP

回復  freedom01

咪住,點解你係MIK,我係MIP嘅
jackiefx 發表於 2012-5-2 19:45

呢樣你就真係要問番間鋪
我買時驗屍咁驗

TOP

我 Z77 Sabertooth... 金條 4 x 4Gb

平時都唔超,唔超由自可,一超嚇傻咗...

我唔識超,但我set佢 Auto 超,同我上到 2189... 我唔再亦唔識上試更高,但真係好過份~ 1333=> 2189... =_= 好誇~ 不過,因為怕長超會唔好,都係行返 1600 算數~ 反正我唔駛快~ 涼啲開心啲

TOP

btw, 我係 1205~ 印像中 Z68 時 Auto 超都無上到咁高~

TOP

btw, 我係 1205~ 印像中 Z68 時 Auto 超都無上到咁高~
晴朗 發表於 2012-5-2 21:27


IVY個IMC比SANDY強得多

TOP

IVY個IMC比SANDY強得多
jackiefx 發表於 2012-5-2 10:46 PM



    同意同意~~

TOP