原帖由 Legena 於 2009-10-11 15:59 發表
超頻區成半版 都係 5000+ or 用咩板ACC,呢粒野熱到無朋友  

都唔算好熱姐,我開左cnq idle都係28度

TOP

原帖由 hugo2091 於 2009-10-11 16:03 發表

都唔算好熱姐,我開左cnq idle都係28度

我指受歡迎既火熱程度,sry 我表達得唔好

TOP

原帖由 Legena 於 2009-10-11 15:59 發表
超頻區成半版 都係 5000+ or 用咩板ACC,呢粒野熱到無朋友  

如果intel出粒四百零蚊既2核同樣可以開4核,一定會heat過5000+.
AMD呢次買二送二再搭埋棵蔥,唔熱有鬼囉

TOP

4百幾 慳埋d錢買個好d既cpu hs啦!

TOP

原帖由 hugo2091 於 2009-10-11 16:03 發表

都唔算好熱姐,我開左cnq idle都係28度


c兄,請問你用咩板呀?
我開4就用唔到cnq.....

TOP

原帖由 fishing_tonny 於 2009-10-11 19:28 發表


c兄,請問你用咩板呀?
我開4就用唔到cnq.....

我用j&w 790gx extreme

Clipboard02.jpg (122.67 KB)

Clipboard02.jpg

TOP

GA-MA790X-UD4P 塊板有咁好超咩
我用都沒乜驚喜,二手放算了
一是技術不足了

TOP

後面個四個 code 好似越早既話 好超d

I think it indicates the Country where the CPU is produced

原帖由 kingfu2001 於 2009-10-11 20:00 發表
GA-MA790X-UD4P 塊板有咁好超咩
我用都沒乜驚喜,二手放算了
一是技術不足了

拉 外頻 要慢慢黎
UD4P 個 F8 Bios....北橋 最多 1.4V
去到 363 外頻 都差不多了
唉.....佢死都唔比過 4G, 冇計

TOP

原帖由 Mad222 於 2009-10-11 21:43 發表

I think it indicates the Country where the CPU is produced


拉 外頻 要慢慢黎
UD4P 個 F8 Bios....北橋 最多 1.4V
去到 363 外頻 都差不多了
唉.....佢死都唔比過 4G, 冇計


是否粒U限制了?

TOP

AMD要創造驚喜!!!
真係有D想入手

TOP