hugo2091 當前離線
中級會員
原帖由 Legena 於 2009-10-11 15:59 發表 超頻區成半版 都係 5000+ or 用咩板ACC,呢粒野熱到無朋友
TOP
Legena 當前離線
原帖由 hugo2091 於 2009-10-11 16:03 發表 都唔算好熱姐,我開左cnq idle都係28度
321 當前離線
進階會員
bennylau127 當前離線
fishing_tonny 當前離線
原帖由 fishing_tonny 於 2009-10-11 19:28 發表 c兄,請問你用咩板呀? 我開4就用唔到cnq.....
Clipboard02.jpg (122.67 KB)
下載次數:20
2009-10-11 19:40
kingfu2001 當前離線
徵求 Hitachi 2TB
Mad222 當前離線
風冷死硬派
後面個四個 code 好似越早既話 好超d
原帖由 kingfu2001 於 2009-10-11 20:00 發表 GA-MA790X-UD4P 塊板有咁好超咩 我用都沒乜驚喜,二手放算了 一是技術不足了
Tommi_Vercetti 當前離線
The Godfather
原帖由 Mad222 於 2009-10-11 21:43 發表 I think it indicates the Country where the CPU is produced 拉 外頻 要慢慢黎 UD4P 個 F8 Bios....北橋 最多 1.4V 去到 363 外頻 都差不多了 唉.....佢死都唔比過 4G, 冇計
ricky1992 當前離線