Mad222 當前離線
風冷死硬派
進階會員
原帖由 Tommi_Vercetti 於 2009-10-11 22:23 發表 是否粒U限制了?
TOP
Tommi_Vercetti 當前離線
The Godfather
原帖由 Mad222 於 2009-10-11 22:34 發表 唔關 U 事 Bios 開放電壓限制會好d
Tsuna 當前離線
中級會員