原帖由 Tommi_Vercetti 於 2009-10-11 22:23 發表


是否粒U限制了?

唔關 U 事
Bios 開放電壓限制會好d

TOP

原帖由 Mad222 於 2009-10-11 22:34 發表

唔關 U 事
Bios 開放電壓限制會好d


唯有等BIOS,不過以GA對old products的態度,要它再開放上限會難d…

[ 本帖最後由 Tommi_Vercetti 於 2009-10-11 23:12 編輯 ]

TOP

嘩!!!!2.2超到4G.....神

TOP