Tommi_Vercetti 當前離線
The Godfather
進階會員
原帖由 Subaru_WRX 於 2008-11-17 06:57 發表 過幾日15度,我試試5G直boot,如果成功,學下d ching 影番條片先 早2日乾冰行動失敗了 5.3G入windows,之後板子出現問題... 不過我會再來一次
TOP
Subaru_WRX 當前離線
初級會員
原帖由 Tommi_Vercetti 於 2008-11-18 00:12 發表 祝成功