原帖由 wai896 於 2009-7-28 22:07 發表


下.......我都放晒D極品DDR2了........
留黎做乜????
向前看吧............

想聽日出機..係既今晚都放唔到4條ddr2 800
又冇咁既流動資金

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

原帖由 wai-3-love 於 2009-7-28 22:29 發表

仲有MA785G-UD3H家

好貴=.=洗唔洗1000?

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

尼隻d detail搵唔到既=.=
同埋尼隻開4核會容易d ?
我得400w AcBel

[ 本帖最後由 超級賢少 於 2009-7-28 22:55 編輯 ]

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

原帖由 wai-3-love 於 2009-7-28 23:03 發表

係搵唔到

新出?

TOP