michael_jackson 當前離線
中級會員
原帖由 Mad222 於 2009-10-8 12:20 AM 發表 AVnet 掛 !
TOP
danny2244 當前離線
特級會員
sunderstan 當前離線
睇返舊Po 感足良多
進階會員
原帖由 Mad222 於 2009-10-8 00:17 發表 痴線嫁....AMD 4 舊水 有 4核 + L3 實在太過份了
Mad222 當前離線
風冷死硬派
原帖由 321 於 2009-10-8 00:29 發表 有得賣未? 有即買返粒看門口..估計D舖頭又抄高個價
原帖由 sunderstan 於 2009-10-8 00:35 發表 呢個毒得好緊要.... BTW我塊板唔知係咪出左事...跑3D Mark慢左一半有多 搞唔掂..
leyland1989 當前離線
冬眠中.. 勿擾
Banned
原帖由 Mad222 於 2009-10-8 00:38 發表 FTW ? 冇奶油波 撞左野 ?!
nvjoam 當前離線
td618 當前離線
每日熱帶低氣壓~!
長老會員
原帖由 sunderstan 於 2009-10-8 00:39 發表 Yes FTW... 暫時未知發生咩事...個畫面顯示好正常, 不過Frame Rate真係低得好可憐 個分得返正常既3~4成......試左新舊BIOS都係咁, 一陣試下上返GTX275睇下會唔會一樣....