原帖由 Mad222 於 2009-10-8 12:20 AM 發表

AVnet 掛 !

AVnet      
had AVNET warranty label ma....   

TOP

估吾到連 5000+ 都玩理開核
真係人都顛

TOP

原帖由 Mad222 於 2009-10-8 00:17 發表
痴線嫁....AMD
4 舊水 有 4核 + L3
實在太過份了


呢個毒得好緊要....
BTW我塊板唔知係咪出左事...跑3D Mark慢左一半有多 搞唔掂..

TOP

原帖由 321 於 2009-10-8 00:29 發表
有得賣未? 有即買返粒看門口..估計D舖頭又抄高個價

賣街成個星期了
唔會炒高掛.......

TOP

原帖由 sunderstan 於 2009-10-8 00:35 發表


呢個毒得好緊要....
BTW我塊板唔知係咪出左事...跑3D Mark慢左一半有多 搞唔掂..

FTW ?
冇奶油波
撞左野 ?!

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

原帖由 Mad222 於 2009-10-8 00:38 發表

FTW ?
冇奶油波
撞左野 ?!


Yes FTW...
暫時未知發生咩事...個畫面顯示好正常, 不過Frame Rate真係低得好可憐
個分得返正常既3~4成......試左新舊BIOS都係咁, 一陣試下上返GTX275睇下會唔會一樣....

[ 本帖最後由 sunderstan 於 2009-10-8 00:39 編輯 ]

TOP

c hing~
知唔知咩code先有機開?
想入返粒看門口
唔該曬你成日都不斷有好料爆

TOP

搞到我都想買粒,變四後=淨賺$1000
不過如果amd重出5000+BE就仲好

TOP

原帖由 sunderstan 於 2009-10-8 00:39 發表


Yes FTW...
暫時未知發生咩事...個畫面顯示好正常, 不過Frame Rate真係低得好可憐
個分得返正常既3~4成......試左新舊BIOS都係咁, 一陣試下上返GTX275睇下會唔會一樣....

如冇 software mod, 99.99% card 問題

TOP