sunderstan 當前離線
睇返舊Po 感足良多
進階會員
原帖由 K_C_ 於 2009-11-16 16:32 發表 冇錯喇,Sunderstan同我吹水吹得多,d毒功都有返咁上下~~~ 一係我又post o下"發熱+食電雙冠"4GHz IBT core temp 都仲低過佢少少o丫~~~~
TOP
K_C_ 當前離線
我係毒霸,唔好惹我~~~~~~ ... ...
原帖由 sunderstan 於 2009-11-16 16:47 發表 係咁就靠晒你啦~ 我無辦法啦用廢泵慶冷頭做到咁既溫度@咁既電壓已經算係咁上下架啦~ 張就下
原帖由 sunderstan 於 2009-11-16 16:54 發表 用E-LEET好似係會低小小... 今晚試果時試下用REALTEMP
原帖由 K_C_ 於 2009-11-16 16:56 發表 呢幅圖係用o黎回應Kimball......所以用o左E-LEET. 有時間當然用返IBT/LinX去毒佢啦~~~
helenchan 當前離線
原帖由 K_C_ 於 2009-11-17 10:08 發表 唔好俾佢停,係咁咦行o左5轉,放一o下毒先~~~ 969500 快d上水~~~~
原帖由 sunderstan 於 2009-11-17 10:13 發表 換左SSD先上水啦
緋村劍心 當前離線
中級會員