原帖由 K_C_ 於 2009-11-16 16:32 發表


冇錯喇,Sunderstan同我吹水吹得多,d毒功都有返咁上下~~~

一係我又post o下"發熱+食電雙冠"4GHz IBT core temp 都仲低過佢少少o丫~~~~


係咁就靠晒你啦~
我無辦法啦用廢泵慶冷頭做到咁既溫度@咁既電壓已經算係咁上下架啦~
張就下

TOP

原帖由 sunderstan 於 2009-11-16 16:47 發表


係咁就靠晒你啦~
我無辦法啦用廢泵慶冷頭做到咁既溫度@咁既電壓已經算係咁上下架啦~
張就下


臨時臨急........睇住呢張頂住先~~~

上星期六晚試o既,今晚可能可以再低d~~~

Kimball.jpg

[ 本帖最後由 K_C_ 於 2009-11-16 16:52 編輯 ]

TOP

用E-LEET好似係會低小小...
今晚試果時試下用REALTEMP

TOP

原帖由 sunderstan 於 2009-11-16 16:54 發表
用E-LEET好似係會低小小...
今晚試果時試下用REALTEMP


呢幅圖係用o黎回應Kimball......所以用o左E-LEET.

有時間當然用返IBT/LinX去毒佢啦~~~

TOP

原帖由 K_C_ 於 2009-11-16 16:56 發表


呢幅圖係用o黎回應Kimball......所以用o左E-LEET.

有時間當然用返IBT/LinX去毒佢啦~~~


果然係咁上下既毒霸黎, 在下甘拜下風~~

TOP

你兩條友係咁搏命放毒………

TOP

唔好俾佢停,係咁咦行o左5轉,放一o下毒先~~~

Helen.jpg

快d上水~~~~

TOP

原帖由 K_C_ 於 2009-11-17 10:08 發表
唔好俾佢停,係咁咦行o左5轉,放一o下毒先~~~

969500

快d上水~~~~


換左SSD先上水啦

TOP

原帖由 sunderstan 於 2009-11-17 10:13 發表


換左SSD先上水啦


又得,G2等緊佢~~~

TOP

電腦晨運~~

TOP