原帖由 luk015 於 2009-11-21 00:17 發表
差小小有字頭
咁快開左波玩隻1200w喇你

今天就係用呢隻牛跑.....超強, 單牛可以咁超法。

TOP

原帖由 小喇喇 於 2009-11-20 21:39 發表
再用ANTEC QUATTRO OC EDITION 1200W 單牛, QUAD CF HD4890 亂跑個3D06。

嘩: 快d破四萬分

TOP

原帖由 amoslee 於 2009-11-21 00:24 發表
3d mark06 差少少就4萬分啦!


我咩都沒調快, 你看我RAM FREQ., UNCORE.... 今日主要試牛, 同U, MB...
其實 BIOS 仲未寫好哂俾gulftown, 有D BIOS 跑PI 會快D...
3DMARK06 名人堂上到第4...
http://www.futuremark.com/community/halloffame/3dmark06/

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

I9你點得黎

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

原帖由 luk015 於 2009-11-21 00:30 發表
跑2張卡炸,加多張我諗都仲得  


已經4張喇喎~~~~~~~~

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

原帖由 luk015 於 2009-11-21 00:42 發表

係咩 睇得太多post記錯野 好似頭先睇完你跑2張/3張4890 搞亂左
咁睇黎要等上5870先可以再試盡隻牛


你唔記得 4890 食電D架...

[ 本帖最後由 小喇喇 於 2009-11-21 00:53 編輯 ]

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP