小喇喇 當前離線
天天
進階會員
原帖由 luk015 於 2009-11-21 00:17 發表 差小小有字頭 咁快開左波玩隻1200w喇你
TOP
billyduck 當前離線
原帖由 小喇喇 於 2009-11-20 21:39 發表 再用ANTEC QUATTRO OC EDITION 1200W 單牛, QUAD CF HD4890 亂跑個3D06。
原帖由 amoslee 於 2009-11-21 00:24 發表 3d mark06 差少少就4萬分啦!
luk015 當前離線
Banned
lkkc 當前離線
初級會員
原帖由 luk015 於 2009-11-21 00:30 發表 跑2張卡炸,加多張我諗都仲得
原帖由 luk015 於 2009-11-21 00:42 發表 係咩 睇得太多post記錯野 好似頭先睇完你跑2張/3張4890 搞亂左 咁睇黎要等上5870先可以再試盡隻牛