要破紀錄,可唔可以只選強d果幾粒core黎跑?
xZeroG 發表於 2010-4-1 00:52



    可以, 有某個CORE會快DD...

TOP

呢d先叫係刺激, 叮噹馬頭
可以試埋張vga
chiushing01 發表於 2010-4-1 00:40



    我冇哂強CARD係手...哈哈~

TOP

我冇哂強CARD係手...哈哈~
小喇喇 發表於 2010-4-1 02:57



    唔係丫, 我見你上左5830跑PI

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

唔係丫, 我見你上左5830跑PI
chiushing01 發表於 2010-4-1 07:09



    用5830覺得有D浪費LN2....今天試下用5870, 希望夠LN2....GULFTOWN食LN2好似怪獸一樣...

TOP

Oh...
祝你早日拎WR啦
差少少,有冇可能跑多幾次,快多1ms都夠
LKNim 發表於 2010-4-1 00:09


如果快佢1ms就係cheat了...每一跳個距離check到...

TOP

如果快佢1ms就係cheat了...每一跳個距離check到...
小喇喇 發表於 2010-4-1 10:52


有能力快佢1MS既洗咩驚
Let HK be the first

TOP

6核實力都幾強  不過我都係玩下AMD算

TOP

如果跑多一次..會唔會快左ddddddd
因為我平時就算跑1M都會...有時差0.x秒

TOP

a SPI 1M run at 6563.8MHz, DDR3 2117 CL7-7-6-19

6.234s, Global  WR  no.7
SPI1M 6.234-1.jpg

Pifast @ 6547.3MHz: 12.98s, Draw with Global WR no.2, so I am ranked no.3
Pifast 12.98s-1.jpg

http://hwbot.org/rankings/worldrecords

TOP