小喇喇 當前離線
天天
進階會員
要破紀錄,可唔可以只選強d果幾粒core黎跑? xZeroG 發表於 2010-4-1 00:52
TOP
呢d先叫係刺激, 叮噹馬頭 可以試埋張vga chiushing01 發表於 2010-4-1 00:40
chiushing01 當前離線
black list: bbsk2,路人乙
我冇哂強CARD係手...哈哈~ 小喇喇 發表於 2010-4-1 02:57
tochi 當前離線
Banned
唔係丫, 我見你上左5830跑PI chiushing01 發表於 2010-4-1 07:09
Oh... 祝你早日拎WR啦 差少少,有冇可能跑多幾次,快多1ms都夠 LKNim 發表於 2010-4-1 00:09
悠愁 當前離線
中級會員
如果快佢1ms就係cheat了...每一跳個距離check到... 小喇喇 發表於 2010-4-1 10:52
014066 當前離線
lamtszhin0528 當前離線
負碌鬼
長老會員