前排臺灣有得訂 g.skill 2000 cl6-9-6 2gx3 for x58 無記錯太約hk$2400左右(未連運費)你唔訂? ...
billyduck 發表於 2010-8-16 22:08



    緊系唔玩喇

TOP

本帖最後由 billyduck 於 2010-8-16 23:17 編輯
緊系唔玩喇
hang05 發表於 2010-8-16 22:30
所以同佢msn傾完,諗咗一陣後我都無訂到

TOP

所以同佢msn傾完,諗咗一陣後我都無訂到
billyduck 發表於 2010-8-16 23:07


同佢MSN , 所以同佢傾完 有唔同咩

TOP

b少又有新嘢玩最衰唔係黑色pcb,係的話仲靚e套ram好戀貴呢

睇落好過 g.skill 套2200 cl7 ...
billyduck 發表於 2010-8-16 21:05



我都係咁同佢講: 黑色PCB仲令...  同志喎xdd

TOP

懶得係台灣訂... 除非真係好吸引, 否則都係係香港買算xd

TOP

GEIL  既RAM真係唔錯
閱了~

TOP

回復 23# hang05
因為我無msn,所以叫我朋友同佢msn傾後,我朋友再電聯我,所以好麻煩呢

TOP

我都係咁同佢講: 黑色PCB仲令...  同志喎xdd
windowsx 發表於 2010-8-16 23:33
黑色代表神秘、誘惑

TOP

回復  hang05
因為我無msn,所以叫我朋友同佢msn傾後,我朋友再電聯我,所以好麻煩呢 ...
billyduck 發表於 2010-8-16 23:59


原來這樣

TOP

懶得係台灣訂... 除非真係好吸引, 否則都係係香港買算xd
windowsx 發表於 2010-8-16 23:35
係呀~~套ram出起事嚟維修好唔放便

TOP