系咪好好玩呢~~我仲有2條adata系到
hang05 發表於 24-9-2010 09:13 PM


A-DATA D3-1333 2GB 既 D9KPT 我有四條
未得閒開光
今晚試下用黎玩 Jackpot 先

TOP

前一陣子有幾款也是Micron D9KPT
A-Data DDR3 1333C9
Super Talent DDR3 1333C8
Lenovo DDR3 1066C7 (OEM  ...
LKNim 發表於 2-10-2010 11:41 AM


A-DATA DDR3-1333 2GB C9 個批得少量
轉個頭賣晒了

TOP

OCZ果對1600 7-7-7 1.65V先勁
而家呢條好垃圾

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

A-DATA DDR3-1333 2GB C9 個批得少量
轉個頭賣晒了
dom 發表於 2010-10-2 11:50 AM

幾日之後就賣晒..
激死

TOP

幾日之後就賣晒..
激死
lkl0120 發表於 2010-10-2 12:38 PM

果陣A-Data DDR3 1600C9黑殼都係D9KPT黎
我FD都有一條

TOP

果陣A-Data DDR3 1600C9黑殼都係D9KPT黎
我FD都有一條
LKNim 發表於 2010-10-2 12:41 PM

上次果隻GAMING呀MA@@
我記得~

題外話..ST 4G 1333C8又係用D9不過唔記得係邊隻
唔好超的-3-

TOP

這就你的生活態度嗎?
Kingston 果對LoVo 玩左未??

TOP

這就你的生活態度嗎?
Kingston 果對LoVo 玩左未??
Yahoo! 發表於 2010-10-2 01:12 PM

生活態度?
我覺得之前放太多時間心機落PC度
到頭黎得到乜?
超頻成功感的話,太多會厭
部機外觀,而家覺得簡單就是美
部機效能,夠用就得,要咁勁係哂錢哂電
我而家只係想變返一個正常對電腦冇追求既人

LoVo玩完好耐,已經賣左
最盡咪得2100 6-10-6@AIIx3 440

TOP

生活態度?
我覺得之前放太多時間心機落PC度
到頭黎得到乜?
超頻成功感的話,太多會厭
部機外觀,而家覺得簡 ...
LKNim 發表於 2010-10-2 01:39 PM

有冇試埋tRCD個影響係點..
我想搵下中間個關係

TOP