即係香港行貨果隻係金條??
micchan218hk 發表於 2012-10-10 00:14



    香港代理都無入黑, 何來會有

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

原來C兄你連金條、黑條都未識分 ,唔該使用搜索功能,睇下d舊主題點分喇!
差d唔記得我都有開過金條與 ...
freedom01 發表於 9-10-2012 23:43



俾條link 睇吓可以嗎?

TOP

琴晚係SSP買左SAMSUNG 2X 4GB DDR3 1333 超到2200
應該仲有得上

TOP

俾條link 睇吓可以嗎?
digcom 發表於 2012-10-16 10:02


http://www.hkepc.com/forum/viewthread.php?tid=1791125

TOP

琴晚係SSP買左SAMSUNG 2X 4GB DDR3 1333 超到2200
應該仲有得上
kai_lar 發表於 2012-10-16 10:14


2400應該冇難道

TOP

琴晚係SSP買左SAMSUNG 2X 4GB DDR3 1333 超到2200
應該仲有得上
kai_lar 發表於 2012-10-16 10:14



睇黎貴係貴得有道理!

TOP