參考
lamk12345 發表於 2012-12-20 18:30



    Ching 幾時買? 你就好, 我一低過 1.25 就包 Reboot

TOP

各位c兄其實係用緊邊隻cooling?可令小弟參考一下

TOP

回復 21# OPzero


    我1.22V 4.5長行

TOP

回復 22# tonyjohn


    DIY水冷1.22V 4.5 LINX 大約60度左右

TOP

回復 23# kimlam666


    最低1.24,但 Winsat 會 fail 但 prime95 無問題

TOP

回復 24# kimlam666


DIY水冷玩唔起

TOP

回復 26# tonyjohn


    我接頭用大陸仔,+埋都係$35XX,cpu only

TOP

回復 25# OPzero


    買U真係撞手神,有人1.22V都上5G,1.22V上到4.5,我都心滿意足架啦

TOP

回復 28# kimlam666


真係無錢玩水冷

TOP

本帖最後由 billyduck 於 2012-12-22 00:54 編輯
回復  tonyjohn


    DIY水冷1.22V 4.5 LINX 大約60度左右
kimlam666 發表於 2012-12-21 07:42
Linx AVX~~~3770k 1.22v 4.5g 60度?

TOP