原帖由 nnd 於 2008-11-26 19:06 發表


我個2條RAM係Kingston DDR800 2GB low profile X2...
係邊度set比1.3v電壓比CPU哦?
我現在380X9睇CPUz,平均電壓好似係1.15x-1.17x
比1.3v會高左嗎?

jumperfree c.下面VVT CPU auto轉1.3v
講真,A-DATA同金士X真係加電加到傻

TOP

用緊MATX定ATX機箱?
MATX箱如果甘樣長行建議買個cooler

TOP

原帖由 GPA 於 2008-11-26 19:49 發表

jumperfree c.下面VVT CPU auto轉1.3v
講真,A-DATA同金士X真係加電加到傻


thank you brother,
我再次set 400Mhz + VVT CPU = 1.3V
雖然都入到windows,但load一load MSN又自己reboot啦...=.=
睇黎我都係長行380X9算...
anyways,CPU超頻同RAM有咩關系?

TOP

原帖由 GPA 於 2008-11-26 19:51 發表
用緊MATX定ATX機箱?
MATX箱如果甘樣長行建議買個cooler


我係MATX機箱,我已經做了機箱對流,前入后出~
我現在行380X9應該無咩問題ge...
同埋有咩方法測試我行380X9的穩定性?

TOP

原帖由 nnd 於 2008-11-26 20:06 發表


thank you brother,
我再次set 400Mhz + VVT CPU = 1.3V
雖然都入到windows,但load一load MSN又自己reboot啦...=.=
睇黎我都係長行380X9算...
anyways,CPU超頻同RAM有咩關系?

fsb同ram speed有比例
可以從cpu-z後click memory 第2個(fsb:ram)

不過我覺得係條ram跟唔到,G31完全支援1600MHZ

TOP

原帖由 nnd 於 26-11-2008 18:21 發表


Thank you brother!
我set左400開到機,不過玩一陣就自動熄機,究竟係咩問題?
我set返低少少做380X9又好似無咩問題wor...
原來超頻梗簡單...我e+超到380X9有無咩注意啊?
不過我個CPU係用梗原裝風扇呢...
等出年臨夏天先換個好HS比距...


Try to run Orthos for a few hours and check the stablity

TOP

原帖由 nnd 於 2008-11-26 20:08 發表


我係MATX機箱,我已經做了機箱對流,前入后出~
我現在行380X9應該無咩問題ge...
同埋有咩方法測試我行380X9的穩定性?

SP2004
跑第2個large....(跟住唔記得左)
跑2個鐘沒轉紅色可長行

TOP

原帖由 GPA 於 2008-11-26 20:22 發表

fsb同ram speed有比例
可以從cpu-z後click memory 第2個(fsb:ram)

不過我覺得係條ram跟唔到,G31完全支援1600MHZ


唉...早知唔買Kingston RAM啦...
我都覺應該係RAM問題,梗e+個RAM speed係DDR2 800,
有無得set去677之後再將CPU超上400X9?

TOP

我超上380X9時的RAM值係456.2Mhz
我要上400X9時個RAN要行480Mhz,即係我個2條Kingston行唔到480Mhz啊...=.=

如果將RAM降去677Mhz(338.5Mhz)
CPU default返原來Speed=333MHz
但個ratios又要5:6...即個Ram行不到677?
點覺好?

ramf.JPG (122.91 KB)

ramf.JPG

TOP

原帖由 nnd 於 26-11-2008 20:44 發表
我超上380X9時的RAM值係456.2Mhz
我要上400X9時個RAN要行480Mhz,即係我個2條Kingston行唔到480Mhz啊...=.=

如果將RAM降去677Mhz(338.5Mhz)
CPU default返原來Speed=333MHz
但個ratios又要5:6...即個Ram行不到677?
點覺好?


can u set RAM speed to 1:1?

TOP