GPA 當前離線
中級會員
原帖由 nnd 於 2008-11-26 19:06 發表 我個2條RAM係Kingston DDR800 2GB low profile X2... 係邊度set比1.3v電壓比CPU哦? 我現在380X9睇CPUz,平均電壓好似係1.15x-1.17x 比1.3v會高左嗎?
TOP
nnd 當前離線
原帖由 GPA 於 2008-11-26 19:49 發表 jumperfree c.下面VVT CPU auto轉1.3v 講真,A-DATA同金士X真係加電加到傻
原帖由 GPA 於 2008-11-26 19:51 發表 用緊MATX定ATX機箱? MATX箱如果甘樣長行建議買個cooler
原帖由 nnd 於 2008-11-26 20:06 發表 thank you brother, 我再次set 400Mhz + VVT CPU = 1.3V 雖然都入到windows,但load一load MSN又自己reboot啦...=.= 睇黎我都係長行380X9算... anyways,CPU超頻同RAM有咩關系?
Mox 當前離線
Deunan
進階會員
原帖由 nnd 於 26-11-2008 18:21 發表 Thank you brother! 我set左400開到機,不過玩一陣就自動熄機,究竟係咩問題? 我set返低少少做380X9又好似無咩問題wor... 原來超頻梗簡單...我e+超到380X9有無咩注意啊? 不過我個CPU係用梗原裝風扇呢... 等出年臨夏天先換個好HS比距...
原帖由 nnd 於 2008-11-26 20:08 發表 我係MATX機箱,我已經做了機箱對流,前入后出~ 我現在行380X9應該無咩問題ge... 同埋有咩方法測試我行380X9的穩定性?
原帖由 GPA 於 2008-11-26 20:22 發表 fsb同ram speed有比例 可以從cpu-z後click memory 第2個(fsb:ram) 不過我覺得係條ram跟唔到,G31完全支援1600MHZ
ramf.JPG (122.91 KB)
下載次數:21
2008-11-26 20:44
原帖由 nnd 於 26-11-2008 20:44 發表 我超上380X9時的RAM值係456.2Mhz 我要上400X9時個RAN要行480Mhz,即係我個2條Kingston行唔到480Mhz啊...=.= 如果將RAM降去677Mhz(338.5Mhz) CPU default返原來Speed=333MHz 但個ratios又要5:6...即個Ram行不到677? 點覺好?