聽日放學跑去玩

TOP

原帖由 Mad222 於 2009-10-8 00:41 發表

如冇 software mod, 99.99% card 問題


如果真係卡問題既話咁無得救了....扯白旗
Sorry hijack左你post...

[ 本帖最後由 sunderstan 於 2009-10-8 00:43 編輯 ]

TOP

原帖由 nvjoam 於 2009-10-8 00:40 發表
c hing~
知唔知咩code先有機開?
想入返粒看門口
唔該曬你成日都不斷有好料爆

0935 FPMW
開唔倒唔好打我呀

不過如果amd重出5000+BE就仲好

Agree x2
因板 外頻 問題, e 家最高拉到 253
要上 LN2 同揾塊 外頻 強 嘅板 至知粒 U 有幾多 食力

[ 本帖最後由 Mad222 於 2009-10-8 00:48 編輯 ]

TOP

原帖由 sunderstan 於 2009-10-8 00:43 發表


如果真係卡問題既話咁無得救了....扯白旗
Sorry hijack左你post...

It's ok
Try another cards 1st

TOP

正AR 二開四 + L3

TOP

原帖由 sunderstan 於 2009-10-8 00:39 發表


Yes FTW...
暫時未知發生咩事...個畫面顯示好正常, 不過Frame Rate真係低得好可憐
個分得返正常既3~4成......試左新舊BIOS都係咁, 一陣試下上返GTX275睇下會唔會一樣....

張咭是否超過頭?
如果FAULT左佢會用2D個CLOCK行3D
最好用GPU-Z CHECK一CHECK

TOP

原帖由 321 於 2009-10-8 00:29 發表
有得賣未? 有即買返粒看門口..估計D舖頭又抄高個價


賣咗幾日啦

TOP

原帖由 sunderstan 於 2009-10-8 00:43 發表


如果真係卡問題既話咁無得救了....扯白旗
Sorry hijack左你post...

你有福 La
連 "榮哥" 都出黎 幫拖

TOP

我系入黎圍觀榮哥!

TOP

原帖由 Mad222 於 2009-10-8 00:47 發表

0935 FPMW
開唔倒唔好打我呀


Agree x2
因板 外頻 問題, e 家最高拉到 253
要上 LN2 同揾塊 外頻 強 嘅板 至知粒 U 有幾多 食力

5000+BE呢個一代經典如果可以延續就正了
不過是呢,香港依家邊間代理有入?

TOP