calvin88bb 當前離線
初級會員
TOP
sunderstan 當前離線
睇返舊Po 感足良多
進階會員
原帖由 Mad222 於 2009-10-8 00:41 發表 如冇 software mod, 99.99% card 問題
Mad222 當前離線
風冷死硬派
原帖由 nvjoam 於 2009-10-8 00:40 發表 c hing~ 知唔知咩code先有機開? 想入返粒看門口 唔該曬你成日都不斷有好料爆
不過如果amd重出5000+BE就仲好
原帖由 sunderstan 於 2009-10-8 00:43 發表 如果真係卡問題既話咁無得救了....扯白旗 Sorry hijack左你post...
aumanzz 當前離線
stephenyeong 當前離線
大隻榮
中級會員
原帖由 sunderstan 於 2009-10-8 00:39 發表 Yes FTW... 暫時未知發生咩事...個畫面顯示好正常, 不過Frame Rate真係低得好可憐 個分得返正常既3~4成......試左新舊BIOS都係咁, 一陣試下上返GTX275睇下會唔會一樣....
Gordon 當前離線
Team Hong Kong-Centralfield
原帖由 321 於 2009-10-8 00:29 發表 有得賣未? 有即買返粒看門口..估計D舖頭又抄高個價
xblwk 當前離線
td618 當前離線
每日熱帶低氣壓~!
長老會員
原帖由 Mad222 於 2009-10-8 00:47 發表 0935 FPMW 開唔倒唔好打我呀 Agree x2 因板 外頻 問題, e 家最高拉到 253 要上 LN2 同揾塊 外頻 強 嘅板 至知粒 U 有幾多 食力