sunderstan 當前離線
睇返舊Po 感足良多
進階會員
原帖由 緋村劍心 於 2009-11-17 10:48 發表 電腦晨運~~
TOP
helenchan 當前離線
原帖由 K_C_ 於 2009-11-17 10:08 發表 唔好俾佢停,係咁咦行o左5轉,放一o下毒先~~~ 969500 快d上水~~~~
K_C_ 當前離線
我係毒霸,唔好惹我~~~~~~ ... ...
原帖由 helenchan 於 2009-11-17 12:48 發表 原來上水都唔係想像中低姐,咁遲D先啦 行5轉 IBT 個溫度都咁樣,咁我不如押後上水計劃,玩左 i5 先仲好
原帖由 helenchan 於 2009-11-17 12:49 發表 點解可以做到咁低溫?:funk:
原帖由 helenchan 於 2009-11-17 13:40 發表 咁冇錢邊有得講姐…… 你毒少我兩野,本來就夠錢玩架喇 老實講,水肯定係最終目標架喇,出年應該都上到既。不過都想睇定D i5 既表現先,睇佢個樣出年應該又會有新一批板出黎,到時唔知賣幾銀……… 至於 i7 就……佢如果出新板,有新野玩既話,都會考慮下既……
highflyer 當前離線
13/10/09 開始淡出 hkepc
so cold!.JPG (80.36 KB)
下載次數:20
2009-11-17 16:57
2009-11-17-16h04-CPU1.png (27.99 KB)
下載次數:22
2009-11-17-16h04-CPU2.png (27.99 KB)
下載次數:38
2009-11-17-16h04-CPU3.png (27.68 KB)
下載次數:17
2009-11-17-16h04-CPU4.png (27.64 KB)
下載次數:21