原帖由 緋村劍心 於 2009-11-17 10:48 發表
電腦晨運~~


好似唔係幾岩channel....佢粒775黎喎~~

TOP

原帖由 K_C_ 於 2009-11-17 10:08 發表
唔好俾佢停,係咁咦行o左5轉,放一o下毒先~~~

969500

快d上水~~~~

原來上水都唔係想像中低姐,咁遲D先啦 行5轉 IBT 個溫度都咁樣,咁我不如押後上水計劃,玩左 i5 先仲好

TOP

原帖由 緋村劍心 於 2009-11-17 10:48 發表
電腦晨運~~

點解可以做到咁低溫?:funk:

TOP

原帖由 helenchan 於 2009-11-17 12:48 發表

原來上水都唔係想像中低姐,咁遲D先啦 行5轉 IBT 個溫度都咁樣,咁我不如押後上水計劃,玩左 i5 先仲好


你4G我又4G,你成日踩o既"雙冠王"都低你成8度(仲要我MB上埋水),你呢d鴕鳥政策........算罷啦~~~

TOP

原帖由 helenchan 於 2009-11-17 12:49 發表

點解可以做到咁低溫?:funk:


佢行5轉,但每轉都只係行幾秒......

同埋我估佢d RAM應該行1600~~

TOP

回覆 34# 的帖子

咁冇錢邊有得講姐…… 你毒少我兩野,本來就夠錢玩架喇

老實講,水肯定係最終目標架喇,出年應該都上到既。不過都想睇定D i5 既表現先,睇佢個樣出年應該又會有新一批板出黎,到時唔知賣幾銀………

至於 i7 就……佢如果出新板,有新野玩既話,都會考慮下既……

TOP

另,琴晚係咁意玩500外頻,玩唔掂……玩極都唔穩,cpu v 上到 1.32 都未掂,冇乜動力玩喇……

TOP

原帖由 helenchan 於 2009-11-17 13:40 發表
咁冇錢邊有得講姐…… 你毒少我兩野,本來就夠錢玩架喇

老實講,水肯定係最終目標架喇,出年應該都上到既。不過都想睇定D i5 既表現先,睇佢個樣出年應該又會有新一批板出黎,到時唔知賣幾銀………

至於 i7 就……佢如果出新板,有新野玩既話,都會考慮下既……


講真我毒o左你d乜~~~

你要上水都會換箱啦!!我唔信你用690上水呀~~~~

咁咪得返塊M2F+4G RAM.......好似都係千零蚊,有冇咁大影響呀~~~

TOP

將蘇軾 o既  ''水調歌頭 ''  改改, 成為呢首5言詩:

低處不勝寒
高處未算熱

註釋:
低處--i7 idle + 開EIST at 2.8GHz
寒-- 14/15/17/11 C
高處--i7 full load at 4 GHz runs OCCT 3.0.1 for 20 minutes
熱--  52/53/52/49C

so cold!.JPG (80.36 KB)

so cold!.JPG

2009-11-17-16h04-CPU1.png (27.99 KB)

2009-11-17-16h04-CPU1.png

2009-11-17-16h04-CPU2.png (27.99 KB)

2009-11-17-16h04-CPU2.png

2009-11-17-16h04-CPU3.png (27.68 KB)

2009-11-17-16h04-CPU3.png

2009-11-17-16h04-CPU4.png (27.64 KB)

2009-11-17-16h04-CPU4.png

TOP

回覆 39# 的帖子

怪物級 config!:funk: 你用咩散熱架?咁強勁既?!!

TOP