小喇喇 當前離線
天天
進階會員
原帖由 luk015 於 2009-11-21 00:53 發表 58xx跑到高分d架 原來我本身想打59
TOP
luk015 當前離線
Banned
lkkc 當前離線
初級會員
原帖由 lkkc 於 2009-11-21 01:16 發表 有咩方法可以拎到I9 - -
bb8388 當前離線
因果
原帖由 小喇喇 於 2009-11-21 01:22 發表 有錢就可以了~ 你想買?
原帖由 uwantwant 於 2009-11-20 22:55 發表 香港人TIN TIN 係邊個??
原帖由 bb8388 於 2009-11-21 02:38 發表 大約幾多啫 等我恨吓都好
原帖由 小喇喇 於 2009-11-21 02:52 發表 呢度唔方便講。 Q3FE平點, default 2.4G Q3QP貴點, default 3.06G 兩粒都沒鎖的。
二代木 當前離線
中級會員