回復  lkl0120


    我idle係1.296,,燒機即係變1.22x- -
tom241457 發表於 2010-7-24 01:35 PM

只可以答你的板有事..
我的UD5曉同我加多格..

TOP

回復 29# lkl0120
idle算好
一燒再跌多格
好似跌0.54v

TOP

回復  lkl0120
idle算好
一燒再跌多格
好似跌0.54v
kwokhokay 發表於 2010-7-24 06:00 PM

I7跌咁多真係第一次聽
玩過GIGA, ASUS
開LOAD LINE有加冇減..減都係一兩格..

TOP

回復 33# lkl0120
sorry
係我錯
打少左個0 應該係0.054

TOP

回復  lkl0120
sorry
係我錯
打少左個0 應該係0.054
kwokhokay 發表於 2010-7-24 07:29 PM

哦=.=
咁都唔係多姐=.=

TOP

Ram有冇加電?

TOP

呢排我摸摸下粒u,唔知點解我摸到做1.232v行4g,
QPI行1.295V,呢鋪都叫得米啦~~~

TOP

呢排我摸摸下粒u,唔知點解我摸到做1.232v行4g,
QPI行1.295V,呢鋪都叫得米啦~~~
tom241457 發表於 2010-8-2 11:22 AM

UNCORE 3200的話差唔多..
再上高D的話張板就..難頂..
要落高VTT

TOP

UNCORE 3200的話差唔多..
再上高D的話張板就..難頂..
要落高VTT
lkl0120 發表於 2010-8-2 11:39

想問吓lkl0120兄,其實QPI最多唔好超過幾多?
我E加QPI行緊1.3v會唔會高過頭?

TOP

想問吓lkl0120兄,其實QPI最多唔好超過幾多?
我E加QPI行緊1.3v會唔會高過頭?
UKBBOY 發表於 2010-8-2 12:06 PM

1.3V屬於低
最高的話..講真..我都係見BIOS 1.6V就紅字先收手..
UD5仲廢過ASUS P6T年代果D..
先係VTT比人高..
二係而家UD5的X58晶片好廢..
外頻超唔起..
令果D X58去晒UD7/UD9度..
以我粒U係UD5上試過:
UNCORE 3200=1.275
3600=1.355
4000=1.55
係ASUS R3G上(R3G仲要有VTT跌壓問題)
4100只係要1.5內
可想而知UD5幾唔得

TOP