我想問下除左Hynix好之外,仲有咩顆粒好?三星好似都幾勁嗎?
有冇咩方法可以最快知道咩廠出好顆粒的RAM批次? ...
cleverandy 發表於 2011-6-29 02:24 PM

上網爬下台灣有咩近期好多人玩
之後再睇下hk有咩ram係用果批/果d chips
之後比$$玩XDD

TOP

ching 邊間買?

TOP

上網爬下台灣有咩近期好多人玩
之後再睇下hk有咩ram係用果批/果d chips
之後比$$玩XDD ...
lkl0120 發表於 2011-6-29 14:56

係吳係貨倉這XX那個論壇?

TOP

哈哈。。。ST的ram一直都很不错

TOP

我試果對係eplida BCSE泥
上唔到1600已經放棄咗XD
lkl0120 發表於 2011-6-29 14:55



    今我哩對1600 CL9應該冇問題掛...
散熱方面有CPU個風扇郁下D空氣冇問題掛?

TOP

Corsair Vengeance CMZ8GX3M2A1600C9 DDR3 1600 8G Kit (4Gx2)
9 9 9 24 2t

現...8 11 9 24 1T..1.6V .. ...
i_djinn 發表於 2011-6-28 22:24



    我都係用呢2條RAM, XMP MODE1866 6-6-6-20 2T

TOP

我都係用呢2條RAM, XMP MODE1866 6-6-6-20 2T
阿龜 發表於 2011-6-29 16:38



    你應該用緊1866 C9??

TOP

我都係用呢2條RAM, XMP MODE1866 6-6-6-20 2T
阿龜 發表於 29/6/2011 16:38



師兄幾多電呀

TOP

你應該用緊1866 C9??
i_djinn 發表於 2011-6-29 17:27


條ram本身係1866 c9, 但入左win超到1866 時變左6-6-6-20

TOP

師兄幾多電呀
FD3S 發表於 2011-6-29 17:48



    夜D返去睇睇先

TOP