kimball 當前離線
中級會員
BTW我想學玩自組水, 有冇教學 要實戰下 我訂咗套EK, 一SET過試下先 lkl0120 發表於 2013-12-12 16:48
TOP
FeverMike 當前離線
Life is short, play hard!!
進階會員
你又上咗synnex啦肯定XD lkl0120 發表於 12/12/2013 16:47
kimlam666 當前離線
因為我用2隻480冷排,1隻Alphacool UT60 再加1隻Alphacool Monstar 用暴力fans吹 kimball 發表於 12/12/2013 16:36
師兄似乎你個粒體質好我個粒好多 Support! kimball 發表於 12/12/2013 16:34
可愛老坑 當前離線
你又上咗synnex啦肯定XD lkl0120 發表於 2013-12-12 16:47
ivanng213 當前離線
ivan..
師兄5通有另類辦法上聯强換cpu 不如開個post教下其他師兄,下次約埋一齊去换啦,順便飲杯茶,食個 ... 可愛老坑 發表於 12/12/2013 20:44
回復 kimball 上水剩CPU?? kimlam666 發表於 2013-12-12 20:42