BTW我想學玩自組水, 有冇教學
要實戰下
我訂咗套EK, 一SET過試下先
lkl0120 發表於 2013-12-12 16:48

無教學啊,我都係自己慢慢裝,最緊要唔好心急,試水個陣小心D就得

TOP

你又上咗synnex啦肯定XD
lkl0120 發表於 12/12/2013 16:47


請問上Synnex同batch no.的關係是?? Thanks!!!

TOP

因為我用2隻480冷排,1隻Alphacool UT60 再加1隻Alphacool Monstar
用暴力fans吹
kimball 發表於 12/12/2013 16:36



    i use monsta 280 only

TOP

師兄似乎你個粒體質好我個粒好多
Support!
kimball 發表於 12/12/2013 16:34



    我套RAM唔得呢,kingston 2400,行2133都HAND

TOP

回復 27# kimball


    上水剩CPU??

TOP

本帖最後由 可愛老坑 於 2013-12-12 20:47 編輯
你又上咗synnex啦肯定XD
lkl0120 發表於 2013-12-12 16:47


師兄5通有另類辦法上聯强換cpu 不如開個post教下其他師兄,下次約埋一齊去换啦,順便飲杯茶,食個包

TOP

原來上聯強就換到,又學到野

TOP

師兄5通有另類辦法上聯强換cpu 不如開個post教下其他師兄,下次約埋一齊去换啦,順便飲杯茶,食個 ...
可愛老坑 發表於 12/12/2013 20:44



   

我想知

TOP

不如版主出教學post啦

TOP

回復  kimball


    上水剩CPU??
kimlam666 發表於 2013-12-12 20:42

Yes

TOP