lkl0120 當前離線
Moderator
未摸熟電壓, 唔係好識加。 (以前試過1.6V得4.9GHz跑SuperPI, 不過得1.6V好似太誇) ... whk1992 發表於 2015-7-16 11:59 AM
TOP
回覆 lkl0120 4790K都係呢個問題?....我呢家用h100i超上4.4Ghz次次燒機都會藍屏,唯有降返落4.0Ghz行默認 ... kai魂” 發表於 2015-7-16 12:43 PM
whk1992 當前離線
Kapiland R2: Namkei Ltd.
進階會員
Haswell快D嘅~ 水冷補救到 lkl0120 發表於 2015-7-16 15:08
啲熱係去唔到個散熱器就去唔到 等開IHS whk1992 發表於 2015-7-16 06:12 PM
gengkiskhan 當前離線
初級會員
billyduck 當前離線
回覆 whk1992 买d15吧!!!用三风扇 gengkiskhan 發表於 2015-7-18 12:14
krispc 當前離線
中級會員
換個d15 我粒u 本身水冷 4.4 fullload 都100度 換左個d15 真係差好遠 小浪浪 發表於 2015-7-10 16:36
1.26V 4790k行到4.7GHz Jeffrey_2000711 發表於 2015-7-10 18:58
小浪浪 當前離線
bigjohnx 當前離線