未摸熟電壓, 唔係好識加。
(以前試過1.6V得4.9GHz跑SuperPI, 不過得1.6V好似太誇) ...
whk1992 發表於 2015-7-16 11:59 AM

離譜啦直頭

TOP

回覆  lkl0120

4790K都係呢個問題?....我呢家用h100i超上4.4Ghz次次燒機都會藍屏,唯有降返落4.0Ghz行默認 ...
kai魂” 發表於 2015-7-16 12:43 PM

咁是其他問題啦
4790K Turbo 4.4G
邊有可能4.4G會藍
INTEL SET好咗嫁

TOP

Haswell快D嘅~
水冷補救到
lkl0120 發表於 2015-7-16 15:08

啲熱係去唔到個散熱器就去唔到

等開IHS

TOP

啲熱係去唔到個散熱器就去唔到

等開IHS
whk1992 發表於 2015-7-16 06:12 PM


凍d炸,長行都係唔差得遠

TOP

回覆 11# whk1992


    买d15吧!!!用三风扇

TOP

回覆  whk1992


    买d15吧!!!用三风扇
gengkiskhan 發表於 2015-7-18 12:14
咁樣電法....用乜hs都無用啦!!9成9熱到降頻

TOP

換個d15 我粒u 本身水冷 4.4 fullload 都100度 換左個d15 真係差好遠
小浪浪 發表於 2015-7-10 16:36



    有冇咁好散呀

TOP

1.26V 4790k行到4.7GHz
Jeffrey_2000711 發表於 2015-7-10 18:58



    勁

TOP

回覆 37# krispc


    真係唔錯 我加多左個風扇

TOP

回覆 32# lkl0120

同意, 小弟研究4790K 中, 4.4G 行linx-avx 14G Ram 都能夠pass 5 次無BSOD
最高溫度約76, 測試環境 Corsair H80iGT, Nidec GT1850X2 , 信越 X-23-7783-D 導熱膏 (如果用GC-2仲可以壓低2-3度), 祼機測試.

TOP