原帖由 wai-3-love 於 2009-7-29 12:16 發表

咁我MA78GPM-UD2H講唔講得?


當然講得啦.......

等多d師兄弟知道事實

但最多只可作參考,因每人感受熱都唔同.
日日拎開熱奶茶既人叫佢摸,可能佢話好涼tin

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

原帖由 wai-3-love 於 2009-7-29 12:56 發表

4+1相好熱 電容中熱(可能係電相旁邊 )電晶體都熱 不過比起舊個隻電晶體係冇咁熱


你用緊邊塊呀??

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

原帖由 wai-3-love 於 2009-7-29 13:24 發表

都話MA78GPM-UD2H


原來依塊供電都無散熱架??

我無上機,用手摸真係唔覺,可以接受......
同我用x58比.......已好好多了.

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

原帖由 wai-3-love 於 2009-7-29 14:04 發表

我都係冇上機


明白........

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

原帖由 wai-3-love 於 2009-7-29 14:16 發表

咁如果係你係會買MA770XT-UD3P定係MA785GT-UD3H
770XT 8+2
785GT 4+1


下......用過晒無乜分別

只係估唔到4+1都咁好力.

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP