原帖由 helenchan 於 2009-11-17 18:25 發表
怪物級 config!:funk: 你用咩散熱架?咁強勁既?!!


高飛人ching你都唔識........

睇o下呢度啦~~~

TOP

回覆 41# 的帖子

原來係我有眼不識泰山……
喂,咁你都快D加入 chiller 大家庭啦!

TOP

原帖由 helenchan 於 2009-11-17 19:50 發表
原來係我有眼不識泰山……
喂,咁你都快D加入 chiller 大家庭啦!


連我都毒佢唔到 莫講話你啦
咪諗咁多啦 不如你上水直接上埋chiller咪一天都光晒

TOP

聽日好似得10度 :funk:

TOP

1.2v@4g

TOP

q95都好難上4g,係得既, 我而家都準備砌部p45+q95比自己平時用
下星期暖返, 要超好快手

TOP

回覆 44# 的帖子

好強勁!

TOP