K_C_ 當前離線
我係毒霸,唔好惹我~~~~~~ ... ...
進階會員
原帖由 helenchan 於 2009-11-17 18:25 發表 怪物級 config!:funk: 你用咩散熱架?咁強勁既?!!
TOP
helenchan 當前離線
sunderstan 當前離線
睇返舊Po 感足良多
原帖由 helenchan 於 2009-11-17 19:50 發表 原來係我有眼不識泰山…… 喂,咁你都快D加入 chiller 大家庭啦!
Zion2050 當前離線
初級會員
chantaktim0 當前離線
chiushing01 當前離線
black list: bbsk2,路人乙