vincenttom 當前離線
Banned
TOP
happypoon 當前離線
小喇喇 當前離線
天天
進階會員
原帖由 happypoon 於 2009-11-22 15:54 發表 Where did you buy your i9 and LN2?
林不肥 當前離線
中級會員
原帖由 林不肥 於 2009-11-22 16:14 發表 Q3FE平點, default 2.4G Q3QP貴點, default 3.06G 邊隻好玩D?
Mad222 當前離線
風冷死硬派
原帖由 小喇喇 於 2009-11-20 21:36 發表 亂跑個SPI 1M, 6.937s, 6C12T跑 970724
原帖由 Mad222 於 2009-11-22 17:09 發表 Congrats ! Is this one special picked ? Not all ES can do this
原帖由 小喇喇 於 2009-11-22 17:48 發表 Yes, it is cherry picked!
enviro50042c 當前離線
原帖由 amoslee 於 2009-11-21 00:24 發表 3d mark06 差少少就4萬分啦!
lkkc 當前離線
初級會員
原帖由 stevenchau 於 2009-11-20 22:43 發表 3樓 你改出來GA ! I7 1.86V 上到 5.7GHZ !$#$#!$ ??????? 係咪呀, 快晴清一下, 係我都換I7