原帖由 calvin88bb 於 2009-10-8 01:30 發表
係唔係要用DDR2 800 唔可以DDR3

Yes.......DDR2

TOP


我估計批U有機會係死左DDR3 控制器而放出來
所以話唔定可能有靚仔core都唔奇
amd玩奄雞型號越來越上癮

[ 本帖最後由 td618 於 2009-10-8 01:34 編輯 ]

TOP

c hing 真好野, 咁都俾你發現到

TOP

唉...AM3 DDR3 板  ar....冇得玩 ar.........

TOP

原帖由 td618 於 2009-10-8 01:33 發表

我估計批U有機會係死左DDR3 控制器而放出來
所以話唔定可能有靚仔core都唔奇
amd玩奄雞型號越來越上癮


奄雞型號.......形容得好

c hing 真好野, 咁都俾你發現到

係 Gordon話我知的.......係 XtremeSystem 也睇倒 DOM 相關 post
今日至有時間玩

TOP

原帖由 Mad222 於 2009-10-7 11:45 PM 發表
又冇搞錯呀, 又玩 e 味野
2.2G default 4核/L3 全開
風冷超倒去 3.85G 跑 3DMark06
76% OC .....風冷至波
AMD 真係 痴x線
佢阿爺呀.....一定要上炮玩


http://i339.photobucket.com/albums/n472/MadMax_Sean222/1-1 ...

Gigabyte MB .... so expensive...     for this CPU         

TOP

原帖由 Gordon 於 8-10-2009 01:11 AM 發表


要多謝你啦!!!
否則都唔知


我都係望完 AMD 網個 spec
無意下試下囉
我以為開到粒 "Athlon II x4 " 都算了
點知AMD 賣大包到咁  

TOP

原帖由 dom 於 2009-10-8 01:45 發表


我都係望完 AMD 網個 spec
無意下試下囉
我以為開到粒 "Athlon II x4 " 都算了
點知AMD 賣大包到咁  

不愧係 AMD 忠實 fans

TOP

原帖由 dom 於 2009-10-8 01:45 發表


我都係望完 AMD 網個 spec
無意下試下囉
我以為開到粒 "Athlon II x4 " 都算了
點知AMD 賣大包到咁  

爆左火山未?
聽日放學買粒試下大抽獎先
你響邊間買?
唔知邊間可以比人揀code呢

TOP

原帖由 Mad222 於 2009-10-7 23:45 發表
又冇搞錯呀, 又玩 e 味野
2.2G default 4核/L3 全開
風冷超倒去 3.85G 跑 3DMark06
76% OC .....風冷至波
AMD 真係 痴x線
佢阿爺呀.....一定要上炮玩


http://i339.photobucket.com/albums/n472/MadMax_Sean222/1-1 ...


我都準備用佢幫同事出機

TOP