i9, 癲的

TOP

一個字"強"!!

TOP

請問,隻牛可唔可以插4張8+6PIN???

TOP

原帖由 奔走人 於 2009-11-23 13:47 發表
請問,隻牛可唔可以插4張8+6PIN???


可以

TOP

thanks for sharing

TOP

米王.....
不過...32NM 應該有佢可超性係到

TOP

原帖由 CHRISLKC 於 2009-11-24 18:39 發表
米王.....
不過...32NM 應該有佢可超性係到


Yes, and much lower temp than i7.

TOP

原帖由 小喇喇 於 2009-11-26 00:21 發表


Yes, and much lower temp than i7.

Hey, man
I'll try out i9 pretty soon. Let's see if I can make a new record

TOP

原帖由 Mad222 於 2009-11-27 22:19 發表

Hey, man
I'll try out i9 pretty soon. Let's see if I can make a new record

兩位CHING玩哂, 不過在呢個帖度, 有關QPI的討論總算有點得益

TOP

原帖由 Mad222 於 2009-11-27 22:19 發表

Hey, man
I'll try out i9 pretty soon. Let's see if I can make a new record


can't wait to see your result!

TOP