kirafung 當前離線
進階會員
TOP
gmjacky 當前離線
中級會員
奔走人 當前離線
小喇喇 當前離線
天天
原帖由 奔走人 於 2009-11-23 13:47 發表 請問,隻牛可唔可以插4張8+6PIN???
Whereislove 當前離線
初級會員
CHRISLKC 當前離線
原帖由 CHRISLKC 於 2009-11-24 18:39 發表 米王..... 不過...32NM 應該有佢可超性係到
Mad222 當前離線
風冷死硬派
原帖由 小喇喇 於 2009-11-26 00:21 發表 Yes, and much lower temp than i7.
chiushing01 當前離線
black list: bbsk2,路人乙
原帖由 Mad222 於 2009-11-27 22:19 發表 Hey, man I'll try out i9 pretty soon. Let's see if I can make a new record