dom 當前離線
~艦C, 艦B 休閒提督~ ... ... ...
EPC義工團
原帖由 td618 於 8-10-2009 01:48 AM 發表 爆左火山未? 聽日放學買粒試下大抽獎先 你響邊間買? 唔知邊間可以比人揀code呢
TOP
原帖由 ivancwm 於 8-10-2009 02:00 AM 發表 掂 我都準備用佢幫同事出機
panda-z 當前離線
My lovely Juicy
中級會員
basschan 當前離線
初級會員
原帖由 panda-z 於 2009-10-8 02:06 發表 搵到d AMD stepping code資料, 可以睇埋其它新cpu有無可能可以開到4core同L3. 好似 A II x4 620 "CACYC AC" stepping code 係 P II core. 953694 953695
ivancwm 當前離線
原帖由 dom 於 2009-10-8 02:02 發表 留意 , Socket AM2+ ONLY 唔好諗住買 Socket AM3 / DDR3 版比佢, 上唔到架 當然 如果你買 "COMBO" 版 既話 另作別論
原帖由 basschan 於 2009-10-8 02:11 發表 請問師兄有冇包545/550irm 或其他呢?
td618 當前離線
每日熱帶低氣壓~!
長老會員
hksamuel 當前離線