原帖由 td618 於 8-10-2009 01:48 AM 發表

爆左火山未?
聽日放學買粒試下大抽獎先
你響邊間買?
唔知邊間可以比人揀code呢


我係Centralfield 買的
原先係貪得意試架詐

TOP

原帖由 ivancwm 於 8-10-2009 02:00 AM 發表


我都準備用佢幫同事出機


留意 , Socket AM2+ ONLY
唔好諗住買 Socket AM3 / DDR3 版比佢, 上唔到架
當然 如果你買 "COMBO" 版 既話 另作別論

TOP

搵到d AMD stepping code資料, 可以睇埋其它新cpu係唔係P II core(有可能可以開到4core同L3).

好似 A II x4 620 "CACYC AC" stepping code 係 P II core.
cpu.JPG
stepping code.JPG

[ 本帖最後由 panda-z 於 2009-10-8 02:24 編輯 ]

TOP

TOP

原帖由 panda-z 於 2009-10-8 02:06 發表
搵到d AMD stepping code資料, 可以睇埋其它新cpu有無可能可以開到4core同L3.

好似 A II x4 620 "CACYC AC" stepping code 係 P II core.
953694
953695

請問師兄有冇包545/550irm 或其他呢?

[ 本帖最後由 basschan 於 2009-10-8 02:13 編輯 ]

TOP

原帖由 dom 於 2009-10-8 02:02 發表


留意 , Socket AM2+ ONLY
唔好諗住買 Socket AM3 / DDR3 版比佢, 上唔到架
當然 如果你買 "COMBO" 版 既話 另作別論

明白,原本我諗住聽日買,
等哥登話得就出post ,點知一上線就見出晒添

TOP

原帖由 basschan 於 2009-10-8 02:11 發表
請問師兄有冇包545/550irm 或其他呢?


545/550 本身係 P II.

TOP

定話…係為左幫920/940果d壞貨找出路呢

TOP

可能太多人買平u開4核/L3, 貴野少人買, amd P II 產能高, 有壓力要清貨.

TOP

但如果開唔到都幾傷,得2.2mhz,又唔知係味大多數超得起。

[ 本帖最後由 hksamuel 於 2009-10-8 03:35 編輯 ]

TOP