根據其他人說法
應該係PSC,全系列PIS都係呢隻chips,連1333C8都有呢隻chips
佢應該入左超大量chips,要勁又 ...
LKNim 發表於 2010-10-4 21:07
噢~~ICIC,不過八百幾算係咁啦

TOP

噢~~ICIC,不過八百幾算係咁啦
billyduck 發表於 2010-10-4 21:10



    玩呢對喇...好似好玩D

TOP

玩呢對喇...好似好玩D
hang05 發表於 2010-10-4 21:12
死仔又有好野玩PM我係咩RAM??幾錢??

TOP

佢果對點睇都係EVO2黎

TOP

佢果對點睇都係EVO2黎
LKNim 發表於 2010-10-4 21:17



    呢對系..我最近又發現左D野

TOP

佢果對點睇都係EVO2黎
LKNim 發表於 2010-10-4 21:17
貴嘢!唔啱我玩

TOP

貴嘢!唔啱我玩
billyduck 發表於 2010-10-4 21:20



    另一對都系千多蚊...

TOP

另一對都系千多蚊...
hang05 發表於 2010-10-4 21:23
邊套??

TOP

本帖最後由 hang05 於 2010-10-4 21:29 編輯
邊套??
billyduck 發表於 2010-10-4 21:24



    同樣都系PSC ,但係睇落上到高頻tRFC好似要去到好鬆 , 唔知問題系.....

TOP

回復 69# hang05 G.SKILL??

TOP