P6X58D-E喎,邊隔得遠?
Qookei 發表於 2010-8-2 04:33 PM

唔通我記錯咗=.=
有張係差4條嘈位

TOP

唔通我記錯咗=.=
有張係差4條嘈位
lkl0120 發表於 2010-8-2 17:30

lkl0120兄應該記錯,Asus 最多都係P6T Deluxe V2 差2條槽

TOP

lkl0120兄應該記錯,Asus 最多都係P6T Deluxe V2 差2條槽
UKBBOY 發表於 2010-8-2 06:05 PM

出事..又眼疾..小喇叭..
換板呀頂....

TOP

lkl0120兄應該記錯,Asus 最多都係P6T Deluxe V2 差2條槽
UKBBOY 發表於 2010-8-2 06:05 PM

頂..自己色盲
見到白色的以為係PCI泥..

TOP

頂..自己色盲
見到白色的以為係PCI泥..
lkl0120 發表於 2010-8-2 18:10


咁就快d轉Rampage III...........

TOP

咁就快d轉Rampage III...........
UKBBOY 發表於 2010-8-2 06:18 PM

我睇緊P6X58D-E@@

TOP

我睇緊P6X58D-E@@
lkl0120 發表於 2010-8-2 18:27

最雖個hs無P6X58D Premium咁靚,如果唔係就更正

9jQiycTrYALmWITT_500.jpg

TOP

回復 70# UKBBOY


    我唔係師兄,,都係新手黎姐
我行21*200
        QPI: 1.335
        CPU: 1.28125
        散熱用VX加2把WING 12PL

        呢個SETTING我過到火山2粒鐘,,因為沒時間試SO STOP左...............

TOP

回復  UKBBOY


    我唔係師兄,,都係新手黎姐
我行21*200
        QPI: 1.335
        CPU: 1.28125
     ...
tom241457 發表於 2010-8-2 07:18 PM

整個LARGE PRIME 95泥睇
UNCORE行幾多呀?

TOP

最雖個hs無P6X58D Premium咁靚,如果唔係就更正
UKBBOY 發表於 2010-8-2 07:07 PM

夠做就得了..反正都唔會行3卡..
都唔知要UD5做咩7野

TOP