lkl0120 當前離線
Moderator
P6X58D-E喎,邊隔得遠? Qookei 發表於 2010-8-2 04:33 PM
TOP
UK-BBOY 當前離線
■□★Popping愛好者★□■ ...
特級會員
唔通我記錯咗=.= 有張係差4條嘈位 lkl0120 發表於 2010-8-2 17:30
lkl0120兄應該記錯,Asus 最多都係P6T Deluxe V2 差2條槽 UKBBOY 發表於 2010-8-2 06:05 PM
頂..自己色盲 見到白色的以為係PCI泥.. lkl0120 發表於 2010-8-2 18:10
咁就快d轉Rampage III........... UKBBOY 發表於 2010-8-2 06:18 PM
我睇緊P6X58D-E@@ lkl0120 發表於 2010-8-2 18:27
tom241457 當前離線
中級會員
回復 UKBBOY 我唔係師兄,,都係新手黎姐 我行21*200 QPI: 1.335 CPU: 1.28125 ... tom241457 發表於 2010-8-2 07:18 PM
最雖個hs無P6X58D Premium咁靚,如果唔係就更正 UKBBOY 發表於 2010-8-2 07:07 PM