搞到我都想買

TOP

Athlon 5000+ 又係邊粒 4 核次貨 ?

TOP

原帖由 dom 於 2009-10-8 02:02 發表


留意 , Socket AM2+ ONLY
唔好諗住買 Socket AM3 / DDR3 版比佢, 上唔到架
當然 如果你買 "COMBO" 版 既話 另作別論

請問有冇combo板好介紹?
小弟家中仲有兩條2G DDR2,用係780G & 4800+到,諗住連板upgrade~
THX!

TOP

原帖由 Pennylau 於 2009-10-8 12:16 發表

請問有冇combo板好介紹?
小弟家中仲有兩條2G DDR2,用係780G & 4800+到,諗住連板upgrade~
THX!


JW 785GM FUSION $590

TOP

ASRxxk 790ghm la can use ddr2 woo!

TOP

msi 770 c45用唔用到呢粒5000+?

TOP

急用, AII X 4 620 定去博5000+ 開4

TOP

原帖由 wwa 於 2009-10-8 11:49 發表
點解製程由65nm > 45nm ?

因為係新製的



唔知有無得睇過件貨係那個 code先買呢?
不過有d店先錢後貨就好唔掂

TOP

原帖由 Half-Life2 於 2009-10-8 12:39 發表
msi 770 c45用唔用到呢粒5000+?


770c45 是 ddr3, 所以用唔到 5000+

TOP

板就緊係 平d好d   6舊
最好 外頻 拉得高
不過 3.3G @ 1.35v 樓下 長行夠啦, 又涼!

[ 本帖最後由 Mad222 於 2009-10-8 15:28 編輯 ]

TOP