最强供電文書機!!

本帖最後由 nchiu 於 2012-2-29 01:47 編輯

IMG_1757.jpg

之前都提及己買了Titanium垃圾筒等Ivy,有CHing建議買住SB先,我都Say NO!!

點知日日望住個"筒",最後都唔忍心佢咁孤獨!買咗G850頂住先,等出Ivy及新N Card之後 (都唔知新N得唔得),板/Ram/CPU就放出廳做HTPC~

咁關大牛牛乜事?
1) 想玩全模組...
2) 未玩過Corsair想試下~
3) 金牛~
4) 提早出陪Titanium筒一齊等Ivy及新N Card
5) 其實計過AX650乜都夠 (Ivy及新N Card),不過又係情感戰勝理智!見加多$1xx就有750... 又敗多咗!

再其實HTPC用G620都夠~都係情感!!!又見加多$1xx就有G850... 又再...敗多咗!

對住個Mon自言自語中地說:~完~   

仲未上機,再補圖啦~

AX750 do u really have to use that ???

TOP

回復 2# raf_ilt

比第日高階ivy+N card嘛!再OC下!再加上650同750差$1xx,所以咪...囉!!

TOP

回復  raf_ilt

比第日高階ivy+N card嘛!再OC下!再加上650同750差$1xx,所以咪...囉!! ...
nchiu 發表於 2012-2-28 16:50


我依家都系AX750文書機

TOP

我依家都系AX750文書機
大喊包 發表於 2012-2-28 16:51


Yeah!! i'm not alone!!!!

p.s. you waiting Ivy? or...

TOP

Yeah!! i'm not alone!!!!

p.s. you waiting Ivy? or...
nchiu 發表於 2012-2-28 17:40


i7-2600K no display...i also wait for ivy-b and GTX 6XX

TOP

文書用AX750先夠。。
我諗我隻牛準備過載了

TOP

回復 1# nchiu


    未算最強
最強係雙1500W牛

TOP

我呢期唔打機 用ONBOARD上下網 QQ
都用850W火牛 XD
但實際只用70~120W

買大火數無問題,最大問題你有無錢!
有錢 整個6核文書都仲得XD

TOP

緊係用TI級既牛先襯得起個箱LA!!

TOP