本帖最後由 nchiu 於 2012-2-29 01:47 編輯
之前都提及己買了Titanium垃圾筒等Ivy,有CHing建議買住SB先,我都Say NO!!
點知日日望住個"筒",最後都唔忍心佢咁孤獨!買咗G850頂住先,等出Ivy及新N Card之後 (都唔知新N得唔得),板/Ram/CPU就放出廳做HTPC~
咁關大牛牛乜事?
1) 想玩全模組...
2) 未玩過Corsair想試下~
3) 金牛~
4) 提早出陪Titanium筒一齊等Ivy及新N Card
5) 其實計過AX650乜都夠 (Ivy及新N Card),不過又係情感戰勝理智!見加多$1xx就有750... 又敗多咗!
再其實HTPC用G620都夠~都係情感!!!又見加多$1xx就有G850... 又再...敗多咗!
對住個Mon自言自語中地說:~完~
仲未上機,再補圖啦~ |