eiji_toe 當前離線
進階會員
TOP
stockmike 當前離線
食晒全港4g嗎? stockmike 發表於 2015-1-4 07:43
upsagel 當前離線
迷 當前離線
我就唔敢再買 EE 版 Alcatel 試過買隻 Alcatel 唔記得MODEL NO ,都係EE 破解版 唔夾PCCW .. 一 ... 迷 發表於 2015-1-4 14:17