cm334機箱真係好熱呀= ="

我用緊,玩gta4機頂勁熱,火牛茲茲聲!!!唉,熱到我唔敢玩!!!(我一路掛cso,巨商and網頁同埋gta4)

熱到爆炸呀!!!點搞呀???洗唔洗加強對流!!!and ICY

機箱熱就整對流,DISPLAY熱就ICY

TOP

機箱細,單靠背後 12 cm 抽風同火牛抽風, display card 唔死 , 個火牛無鮮風供應反而長期吸入整個箱所發之廢熱 , 高温工作環境中,轉換率都低啲,命都唔長 , 就算用ICY , 放出廢熱走得去邊!
不如平平地換個 Aywun G03 pro / CM 430 , 有齊頂x2 , 後x1, 下x1, 前x1 風扇,下置火牛吸番啲鮮風

TOP

整好對流先啦...火牛茲茲聲?

TOP

火牛茲茲聲似你個火牛有問題多d喎

TOP

似電流問題多過機箱

TOP

post個溫度同機箱圖來睇睇先啦

TOP

茲茲聲就上代理
機箱換個有頂抽, 插幾把a fan就正曬

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP