音樂球 - 惠威 S3W

去左華強路 萬商 惠威 專門店 買的
260人仔,

唔買D1010 MKII , 買S3W
主要都係我間房冇乜位放
禁大對SPEAKER,

網上睇左唔少S3W報告,.
S3W基本都係迷李SPEAKER 首選

初步感受, 各位師兄所說的
惠威 D 人聲真係好得

今晚POST住相先,  
明天再詳細感受吧

[ 本帖最後由 PHIL 於 2009-2-17 01:23 編輯 ]
附件: 您需要登錄才可以下載或查看附件。沒有帳號?註冊

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

好一對..波

TOP

原帖由 tskso 於 2009-2-17 01:19 發表
Which speaker model at the back of your desk?

果對係 現代 HY-202
其實E 對都唔差...作為USB供電的SPEAKER來說...

TOP

呢對我知之前都都有試過的確係細speaker來講係好好!!!! 真係幾正!!!!

等你既試聽感.......恭喜晒!!!

重有係外型都好正!!!!

[ 本帖最後由 air.caller 於 2009-2-17 01:24 編輯 ]

TOP

原帖由 ssspluto 於 2009-2-17 01:21 發表
好一對..波


佢對波好正呀   

TOP

我之前都買過一對係因為佢個線控好玩  
不過後來同事鐘意就賣左比佢了...  
最近買返 D1010 MKII 08 + ASUS U1 ...  

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

對speaker d bass如何

TOP

呢對好似香港都得賣呀..

老實...喜歡聽人聲的..一定要試下惠威~

TOP