SERVO GT 1850 講好的開箱文 And Test
SERVO GT 1850 講好的開箱文 And Test
不過Test就冇喇,天氣變化太大....下午18度,夜晚21... WING 12PL 同GT1850 同LV... E 幾度都可以係誤差 唔作TEST 了
不過可以講反我FULL LOND 的温度... 室温24度 I7-2600[開左TOBUO,冇OC] VX + GT1850 X2 各1200轉
用AIDA64 做Test,最高47度,不錯的温度
最後到用後感:
風切聲比WING 12PL 細好多,但風力都有WING 12PL 9成
穿透力比WING 12PL,有上一倍的力量,唔再中間冇風
軸心好好玩,用手指轉都可以轉好耐
講完好,到壞:
GT1850軸心冇WING 12PL 甘靜
用唔到快捷風扇扣,E個整左我好耐 最後都只係,冇計甘...入左3個角
比較重
好難推
總結:
雖軸心冇WING 12PL 甘靜,但WING 12PL 的風切聲比 GT1850的軸心聲大上好幾倍
如果想靜,又大風,真係只係得E隻
不錯的風扇 |
|
|
-
-
001.JPG
(145.12 KB)