SERVO GT 1850 講好的開箱文 And Test

SERVO GT 1850 講好的開箱文 And Test

不過Test就冇喇,天氣變化太大....下午18度,夜晚21...   WING 12PL 同GT1850 同LV... E 幾度都可以係誤差  唔作TEST 了

不過可以講反我FULL LOND 的温度... 室温24度  I7-2600[開左TOBUO,冇OC]  VX + GT1850 X2 各1200轉

用AIDA64  做Test,最高47度,不錯的温度

最後到用後感:
風切聲比WING 12PL 細好多,但風力都有WING 12PL 9成   
穿透力比WING 12PL,有上一倍的力量,唔再中間冇風
軸心好好玩,用手指轉都可以轉好耐

講完好,到壞:
GT1850軸心冇WING 12PL 甘靜
用唔到快捷風扇扣,E個整左我好耐   最後都只係,冇計甘...入左3個角
比較重
好難推

總結:
雖軸心冇WING 12PL 甘靜,但WING 12PL 的風切聲比 GT1850的軸心聲大上好幾倍
如果想靜,又大風,真係只係得E隻

不錯的風扇

001.JPG (145.12 KB)

001.JPG

TOMMY6041師兄有冇想過拍條短片放上you tube給版友們分享下嗎?

TOP

同Enermax VEGAS TRIO/T.B.VEGAS DUO  邊隻好D??

TOP

TOMMY6041師兄有冇想過拍條短片放上you tube給版友們分享下嗎?
HBV_hongkong 發表於 2011-12-21 22:02


拍唔係問題,但你拍D咩先==?

TOP

本帖最後由 HBV_hongkong 於 2011-12-21 23:27 編輯
拍唔係問題,但你拍D咩先==?
TOMMY6041 發表於 2011-12-21 23:05


好似小弟果條短片咁
http://www.youtube.com/watch?v=U ... gTUCtPvuw2CbXli4kNv
又或者咁樣 (這條短片係人地的 )
http://www.youtube.com/watch?v=II5YzqKVq8k&feature=related

TOP

好似小弟果條短片咁

又或者咁樣  (這條短片係人地的 )
...
HBV_hongkong 發表於 2011-12-21 23:15



我係講你有咩要求

TOP

多謝樓主 report , 咁都可以試下入手2隻換走 Antec920 一前一後原裝貨,及買多隻打穿另一部機隻 VX 先
Wing12PL.........風切聲真係比較嘈

TOP

本帖最後由 lemoncall 於 2011-12-22 12:37 編輯
多謝樓主 report , 咁都可以試下入手2隻換走 Antec920 一前一後原裝貨,及買多隻打穿另一部機隻 VX 先
Wing ...
georgekei 發表於 2011-12-22 00:55


Scythe 1850 如果用在如EK water . black ice 等薄身排, 風可以穿透 再吹.30cm 左右. 機箱入面也很好風.
我用Thermachill 120.3 寬身排 就必須要用他才行.  

放在冷排上就非常好.   如果要換風扇只要一把就可以. 前後加多一把沒有多大效果. 只會多左嘈音

夠靜, 又夠風力, D風夠直. 但重身及唔好看(外觀)

TOP

我係講你有咩要求
TOMMY6041 發表於 2011-12-22 00:50


如果可以的話
就試下wing12 pl同埋gt1850和cm鐮刀扇果個風聲
如果可以再進一步的話就將以上三把風扇放上散熱器度用收音咪收錄由散熱器吹出來d風聲有幾大聲浪
(必須同一距離下收音)
最後
如果加埋把穿甲彈風扇測試當然就最好啦~

TOP

好似小弟果條短片咁

又或者咁樣  (這條短片係人地的 )
...
HBV_hongkong 發表於 2011-12-21 23:15


ching 條片好正
隻 DELTA 把聲好似火箭咁強

TOP