Mosta HL1480 同 Bosch BAT411 係咪可以互換呢?

話說我支 Mosta 粒電差唔到了, 問題同呢度一樣, 又係太耐冇用, 落置太久而"死"了, 我只用過支批一兩次

Mosta 12V電批鋰電死咗!
http://www.hkepc.com/forum/viewthread.php?tid=1775474

見 Mosta 某 d 舊(?)型號電池似乎有保護板, 宜家 d 好似冇了

借其他師兄圖一用:

有保護板 Mosta 電池


宜家 Mosta d HL1480/HL1480B 電池





鴨記買粒新 HL1480 要 HK$200, 唔抵! 而且我怕佢又會落置太久而"死"了, 加上想避免自己換芯 (我冇碰焊機), search o下, 發覺 Mosta HL1480 基本上即係 Bosch BAT411 (其實意料之內, 因為好多大陸牌子根本係抄外國名牌).  而淘寶上, 一粒用靚芯的代用 BAT411 只要 70 人仔, 但淘粒原裝 Mosta HL1480 都要 150 人仔, 因此產生用代用 BAT411 的想法.

代用 BAT411 電池


但為了保險, 想請大家 HL1480 同 BAT411 係咪可以互換代用? 又係咪可以用返 Mosta 部差機去差呢?

其實我覺得原本粒 HL1480 只係假死, 只不過電壓低o左, 部死人 Mosta 差機挑食唔肯差渣!

試吓長插充電機,有機會充得翻,充番後夠唔夠力就另計

TOP

試吓長插充電機,有機會充得翻,充番後夠唔夠力就另計
digiman 發表於 2013-10-9 11:25

試過長插幾日了, 都係唔得呀

TOP

餓死既鋰電,死過幾粒都係掉左算,差足幾日都救唔返
有D鋰電好得意,買返黎用I4就係咁閃唔比差,用佢跟既差機又差得入
(電筒跟既套裝)

TOP

餓死既鋰電,死過幾粒都係掉左算,差足幾日都救唔返
有D鋰電好得意,買返黎用I4就係咁閃唔比差,用佢跟既差機又 ...
billyck2 發表於 2013-10-9 12:34

明o既

不過, 我將"餓死"o左o個粒 HL1480 (即係原裝差機唔肯差), 折散o左, 逐粒放入 i4, 全部差得返
宜家用於 LED 電筒, 就係o甘先激氣

TOP

新嘅都係得粒熱敏電阻?

TOP

新嘅都係得粒熱敏電阻?
TakTak 發表於 2013-10-9 19:25

係, 新嘅 HL1480B 都係三粒鋰電池+一粒熱敏電阻+一粒電阻, 冇任何能獨自運作的保護
全靠 支批 及 差機 生生性性 ....

TOP

充電有保護,放電唔保護 ..............
個保護板係唔係移咗入電鑽入面呀,你拆埋個電鑽一齊欣賞吓丫

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

呢種電芯好似無低壓鎖電功能,只要換新電應該就可以用....不過如果你想救翻佢亦都唔難,而家只係電池耐無用低壓保護咗,只要拆開粒電,再將三粒鋰電逐粒差翻滿就可以用得翻....

TOP