Mosta HL1480 同 Bosch BAT411 係咪可以互換呢?
話說我支 Mosta 粒電差唔到了, 問題同呢度一樣, 又係太耐冇用, 落置太久而"死"了, 我只用過支批一兩次
Mosta 12V電批鋰電死咗!
http://www.hkepc.com/forum/viewthread.php?tid=1775474
見 Mosta 某 d 舊(?)型號電池似乎有保護板, 宜家 d 好似冇了
借其他師兄圖一用:
有保護板 Mosta 電池

宜家 Mosta d HL1480/HL1480B 電池




鴨記買粒新 HL1480 要 HK$200, 唔抵! 而且我怕佢又會落置太久而"死"了 , 加上想避免自己換芯 (我冇碰焊機) , search o下, 發覺 Mosta HL1480 基本上即係 Bosch BAT411 (其實意料之內, 因為好多大陸牌子根本係抄外國名牌 ). 而淘寶上, 一粒用靚芯的代用 BAT411 只要 70 人仔, 但淘粒原裝 Mosta HL1480 都要 150 人仔 , 因此產生用代用 BAT411 的想法.
代用 BAT411 電池

但為了保險, 想請大家 HL1480 同 BAT411 係咪可以互換代用? 又係咪可以用返 Mosta 部差機去差呢?
其實我覺得原本粒 HL1480 只係假死, 只不過電壓低o左, 部死人 Mosta 差機挑食唔肯差渣! |
|
|