sony P系山寨版,售价1998元再送包!

大陸真係~

http://www.benbenmi.com.cn/?p=1622






買佢好過買sony

TOP

  显示:4.8 INS 1024X600 ( 触摸屏 )

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

真係同好易通個d一樣咁大...
買部彩色好易通都要2千多...

TOP

佢個spec 好勁下..唔知有幾多成真?

btw 香港公司?
http://tainahong.com.hk/index.ph ... e531613&lang=en

[ 本帖最後由 neogeokk 於 2009-2-7 23:13 編輯 ]

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

原帖由 neogeokk 於 2009-2-7 11:10 PM 發表
佢個spec 好勁下..唔知有幾多成真?

btw 香港公司?
http://tainahong.com.hk/index.ph ... e531613&lang=en

代理遮, 香港真係冇乜R&D公司

TOP