超正 27" 顯示器!!!

見過部iMac個27" LED Mon超正.....市場上有冇相似既可供選擇呢?

27 吋(實際顯示範圍)鏡面闊屏幕 TFT 主動式矩陣平面液晶顯示器,同時支援 IPS 技術
27 吋機型:2560 x 1440 像素
16:9 顯示比例
所有解像度均可達數百萬色彩
標準視角:178° 水平;178° 垂直
標準亮度:375 cd/m2 (27 吋機型)

http://www.apple.com/hk/imac/specs.html

可惜鏡面, 做設計, 出版印刷唔會諗
o個日去旺角間專門店吹開水,
佢地話假如係職業用, 佢地都建議買返Mac Pro...

TOP

我就係度度一部可以拎出街用既mac,mac pro唔係唔好,不過太貴喇,
macbook pro速度又唔夠快,最驚佢做唔到印相reference,
新macbookpro個mon夠靚,但都係唔得 XDDD

TOP

原帖由 neofung 於 2009-10-30 16:09 發表
我就係度度一部可以拎出街用既mac,mac pro唔係唔好,不過太貴喇,
macbook pro速度又唔夠快,最驚佢做唔到印相reference,
新macbookpro個mon夠靚,但都係唔得 XDDD


macbookpro個mon好似得17"先唔係鏡面..

[ 本帖最後由 JackWu 於 2009-10-30 16:19 編輯 ]

TOP

原帖由 JackWu 於 2009-10-30 16:17 發表


macbookpro個mon好似得17"先唔係鏡面..

13.3"都係鏡面。。。
我度過部mon,雖然唔係高色域 (Adobe RGB Gamut),
但已差不多包含sRGB色域,睇相已好ok。
最大問題有點假色,唔適合做執相reference

TOP

個mon可否接駁其他deice

TOP

原帖由 Travis 於 2009-10-30 04:55 發表
可惜鏡面, 做設計, 出版印刷唔會諗
o個日去旺角間專門店吹開水,
佢地話假如係職業用, 佢地都建議買返Mac Pro...

咁應該買隻咩 Mon?

TOP

原帖由 neofung 於 2009-10-30 19:17 發表

13.3"都係鏡面。。。
我度過部mon,雖然唔係高色域 (Adobe RGB Gamut),
但已差不多包含sRGB色域,睇相已好ok。
最大問題有點假色,唔適合做執相reference


15寸以上mbp可以加$350轉去matt面...

TOP

原帖由 JackWu 於 2009-10-31 15:07 發表


15寸以上mbp可以加$350轉去matt面...

應該未必關glossy面事。。。
以前CRT,個個都glossy啦,咪一樣可以用黎執相

TOP

點解大家講到離哂題ge, 樓係問有冇類似ge Mon 買喎!!

TOP