HKHarry 當前離線
AMD Predator
進階會員
Travis 當前離線
TOP
neofung 當前離線
JackWu 當前離線
中級會員
原帖由 neofung 於 2009-10-30 16:09 發表 我就係度度一部可以拎出街用既mac,mac pro唔係唔好,不過太貴喇, macbook pro速度又唔夠快,最驚佢做唔到印相reference, 新macbookpro個mon夠靚,但都係唔得 XDDD
原帖由 JackWu 於 2009-10-30 16:17 發表 macbookpro個mon好似得17"先唔係鏡面..
HONDA 當前離線
CMZ 當前離線
爛頭卒@BF4
原帖由 Travis 於 2009-10-30 04:55 發表 可惜鏡面, 做設計, 出版印刷唔會諗 o個日去旺角間專門店吹開水, 佢地話假如係職業用, 佢地都建議買返Mac Pro...
原帖由 neofung 於 2009-10-30 19:17 發表 13.3"都係鏡面。。。 我度過部mon,雖然唔係高色域 (Adobe RGB Gamut), 但已差不多包含sRGB色域,睇相已好ok。 最大問題有點假色,唔適合做執相reference
原帖由 JackWu 於 2009-10-31 15:07 發表 15寸以上mbp可以加$350轉去matt面...
水水 當前離線