三相即熱式熱水爐問題

本帖最後由 ~Hei~ 於 2011-4-12 01:05 編輯

一個煩繞左我三個多月的問題,12月大裝修時換全屋電箱電線,順便換埋個三相熱水爐(Siemens DE1821415)但係問題來了,會突然沖沖下涼"卜"一聲跳制,呢幾個月跳制跳左五次以上,每次都係(熱水爐MCB,總線MCB,後樓梯錶前MCB跳埋),次次打返d制又無事,三月尾叫電燈師傅check打開電箱見到個索制燒到黑哂(Mitsubishi s-n35),換左個新,叫埋人上黎check熱水爐又完全正常,找不到問題根源,但係上星期六又跳今次就有d唔同了今次係沖完先跳,索制又黑了...........
有無師傅可以救下我每次沖涼都提心吊膽,唔知佢幾時"卜"一聲又跳

線:6mm

thx!!!

回復 1# ~Hei~

你個熱水爐係唔係買得太大呀?
個爐幾多火? 個爐MCB幾多Amp? 總制有幾多Amp?
另外, 係唔係次次都係黑兩相, 有一相無事?

TOP

本帖最後由 netnetboy 於 2011-4-12 01:42 編輯

回復 2# vtrchan
Siemens DE1821415
380V  18kw .

正如樓上師兄所言, 樓主要話比大家知 Heater MCB 几大, Main MCB 幾大?

TOP

超耗電!
我哋應該為環保出點力啊!

TOP

村屋?加個太陽能熱水爐

TOP

本帖最後由 ~Hei~ 於 2011-4-12 08:17 編輯
回復  ~Hei~

你個熱水爐係唔係買得太大呀?
個爐幾多火? 個爐MCB幾多Amp? 總制有幾多Amp?
另外, 係唔係次 ...
vtrchan 發表於 2011-4-12 01:24

爐:32A, 總制:63A
中問果相個contact位都好似有少少黑

TOP

回復  vtrchan
Siemens DE1821415
380V  18kw .

正如樓上師兄所言, 樓主要話比大家知 Heater MCB 几大,  ...
netnetboy 發表於 2011-4-12 01:38


同上~

TOP

超耗電!
我哋應該為環保出點力啊!
kammoo 發表於 2011-4-12 02:43



    即熱式比儲水式更省電

18kw須然係功率高,但係用電時間短過儲水式計返條數便知

TOP

爐:32A, 總制:63A
中問果相個contact位都好似有少少黑
~Hei~ 發表於 2011-4-12 08:14



    把熱水爐轉到經濟模式可減少跳掣機會

TOP

把熱水爐轉到經濟模式可減少跳掣機會
Offer 發表於 2011-4-12 08:25


師兄可否解釋一下點解用ECO可以減少?因為工作電流細左?
問題係個索制overload or 爐有問題?

TOP