[電腦組合] AMD 3870K系統組件+散熱特區+機箱博覽+DIY地帶

熱烈恭賀FM2面世
可憐小弟部FM1啱啱先整好
遲咗9個月皆因部機身世太曲折,下文再講,先睇相:
IMG_1759.JPG
當然唔係叫大家睇盒咁無聊,請留意右邊...APU最大賣點:唔使display card都玩得下,部機可以盡細。
IMG_1757.JPG
225x220x90mm = 4.5lit。
Tri.jpg
APU幾熱下,要注意散熱。
IMG_1725.JPG
除咗碟機,已經做到"痾現瘟"。
IMG_1204.JPG
好逼啊!
IMG_1713.JPG

組件:
MB:Asrock A75M-ITX
CPU:A8-3870K
RAM:SuperTalent 1600CL8 2x2GB
HDD:Crucial M4 + 2.5HDD
PSU:Seasonic 250W 80+
Case:不知名,詳情見下文

可能粒U/塊板/我自己嘅資質唔高,唔加壓超得好少。
CPU 32x100MHz (1.4V)
GPU 720MHz
RAM 1600MHz
BenchMark就唔敢post,請睇DOM姐嘅專業測試:
http://www.hkepc.com/forum/viewt ... p;extra=&page=1

唔覺悶嘅師兄請繼續:散熱特區

本帖最後由 Chick 於 2012-10-7 03:35 編輯

本來計劃會裝display card,普通ITX箱,single fan。
SG-05
IMG_0264.JPG
改裝barebone
IMG_0154.JPG
CPU溫度勉強過關,估唔到衰底板過熱!正確D講:TDP 100W嘅APU/Athlon,超過50% loading幾分鐘,供電部分嘅電感就會發出超高溫!
無計,唯有放棄display card,改超矮heatsink,初期型選用Deepcool V400。
IMG_0149.JPG
IMG_0148.JPG
因技術問題,最終型改用超貧三K120E,仲有多兩條heatpipe。
IMG_1698.JPG
IMG_1703.JPG
扣具要DIY,無難度。
IMG_1620.JPG
電感加heatsink仔(未見過咁騎呢嘅玩法)。
IMG_1687.JPG
因為無軟件check到溫度,就算做足功夫都唔放心,再加多粒"感溫開關",當溫度超過65c粒LED就會閃下閃下報警,好過癮。
IMG_1693.JPG

好似成個FM1家族測溫都出錯,以下溫度經過修正(其實係斷估),測試時室溫27c,風扇1000~1200rpm。
Idle: 38c
CPU Full Load: 71c
3D game: 66c
咁大隻heatsink/fan都係勉強,底板都係唔掂,高loading幾分鐘警報器就閃,唉....

散熱到此為止,仲要搵個合適機箱(最難),下文再續:機箱博覽+DIY地帶

TOP

本帖最後由 Chick 於 2012-10-7 03:41 編輯

死好命,比我搵到呢隻不知名嘅機箱,完全fit晒,無半分多餘空間!
未改裝前個look,有D娘。
IMG_0319.JPG
詳情請看http://www.hkepc.com/forum/viewt ... ghlight=&page=1

市面上無咩好嘅Flex牛,好彩HKEPC有團購Seasonic 250w 80+。
     
萬事俱備,可以郁手DIY!
原裝則板太厚,開唔到天窗,改用孖星膠板DIY,裝唔到17cm風扇係最大遺憾。
IMG_1722.JPG
順便DIY面板,都係膠板,貼咗仿金屬拉絲貼紙。
IMG_1640.JPG
貼番個AMD logo無咁寡,不過Vision係咩意思?
IMG_1740.JPG
改紅黃雙色LED開關制,襯番AMD個theme(純屬美觀...非AMD愛好者)。
IMG_1761.JPG
土炮之煉成!
IMG_1738.JPG

TOP

本帖最後由 Chick 於 2012-10-9 09:20 編輯

後記
埋單>$5k嘅過時機種,效能連HKEPC文書機都不如.....計C/P的確幾笨蕉。
唔緊要,正所謂"萬般效能皆虛幻,唯自作業留心中",祝願各位師兄搵到DIY嘅樂趣。
全文完,多謝收看。(dislike請付EPC$5)

多謝以下師兄送花:
dom、必殺技、killer699、dg4602、jouathen、s20021139、HBV_hongkong

TOP

個箱好正
但個HDD會唔會好熱?
留名等睇

TOP

幾正咁,留名

TOP

師兄太強啦!

TOP

師兄太強啦!
水野龍也 發表於 2012-10-7 04:20



    冇錯

TOP

ching , 好波!塊面板同側板整得好靚,即時高格咗一倍

TOP

Seasonic 250W 80+

正啊,當時賣幾錢?

HK都有鋪賣就好了

TOP