新手上水 Antec h2o 920

本帖最後由 brian1024 於 2013-3-17 13:57 編輯

新手上水 Antec h2o 920
多謝咁多ching指教
spec:
MB:Z77A-G45
CPU:I5-3450
GPU:GALAXY GTX 550TI
PUS:CORSAIR VS450
HDD:SEAGATE 500GB
RAM:FUJIMAX 4GBx1
CASE:NZXT TEMPEST 210
HS:ANTEC KUHLER H2O 920








冇人睇.................

TOP

TOP

我前幾日都上左920

TOP

師兄D線都汁得幾靚仔下

TOP

回復 1# brian1024


    我覺得買個好D嘅火牛同升到8GB RAM好過

TOP

冇人睇.................
brian1024 發表於 2013-3-17 18:25



    正正常常令仔样, 有D自信啦

    3450玩水有小小浪费...定你有upgrade plan

TOP

回復 6# 肥寶


    原本8GB ram 借左1條落舊機

TOP

回復 8# brian1024


    火牛呢?

你決定買?

TOP

回復 9# 肥寶


    個火牛我新buy....

TOP