現金消費劵使用細則

其實有冇人打算明日買多張入場券($25), 去換現金消費券($50).
如果我打算買部$3000 idtv, 咁一次過買60張入場券, 只係$1500, 咁樣用法其實得唔得.

http://www.hkccfexpo.com/website.aspx?menuRecordId=11
=======================================
現金消費劵使用細則
1.      現金消費券只限獲發當天使用,逾期無效。
2.      現金消費券可累積使用且不設上限。
3.      現金消費券不可作退款或兌換現金或轉換其他面值之禮券。
4.      如購買低於此現金消費券面值之產品,餘額將不獲退還。
5.      現金消費券只限使用乙次,並需於使用時收回。
6.      當參觀人士合併使用現金消費券,首張現金消費券將可享指定獎賞倍率,其餘現金消費券則會按其面值計算。(獎賞優惠只適用於部分參展商)
7.      現金消費券只適用於參與此推廣計劃之展位。
8.      請於付款前出示此現金消費券。
9.      現金消費券如遭塗改、模糊不清或損毀,將告無效。
10.  現金消費券如有遺失或損毀,將不獲補發。
11.  現金消費券影印本無效。

如有任何爭議,香港電腦商會保留最終決定權。

樓主要做勇士嗎?

TOP

樓主買完仲可以順便炒黃牛XDD

TOP

7.      現金消費券只適用於參與此推廣計劃之展位
vr220 發表於 2013-8-22 23:10

參與此推廣計劃之展位可能是

TOP

樓主要做勇士嗎?
alan11abc 發表於 2013-8-22 23:14


我已經有免費入場劵, 會入去問清楚先行動.  
不過好似唔係間間都收現金消費券.

樓主買完仲可以順便炒黃牛XDD
shumshum 發表於 2013-8-22 23:17

炒黃牛就無謂了, 如果計劃真係work, 送比人有算.

參與此推廣計劃之展位可能是
ciel 發表於 2013-8-22 23:26


呢個好似只係x10 x5 x3, 希望係咁.

TOP

我已經有免費入場劵, 會入去問清楚先行動.   
不過好似唔係間間都收現金消費券.  


炒黃 ...
vr220 發表於 2013-8-22 23:32


免費入場券無得拎呢D現金券..
我都覺得買D幾十蚊既野未必用到張現金券

TOP

樓主,如果人地要入場既人每次只蓋一張印先用得,咁你行60次先得會點呢。

TOP

免費入場券無得拎呢D現金券..
我都覺得買D幾十蚊既野未必用到張現金券 ...
DraGoNxHK 發表於 2013-8-22 23:48


呢樣當然知啦.
我打算用免費入場券入去問清楚/睇arm有咩買先, 再決定.

TOP

樓主,如果人地要入場既人每次只蓋一張印先用得,咁你行60次先得會點呢。 ...
Solo 發表於 2013-8-23 00:00


咁我都動員到10個friend一齊去.  

TOP

樓主問完記得report
成功的話我諗會極大度剌激消費

TOP