價錢比另的店平兩百左右, 但原來大部分的水貨機都係番新機或鬼機.
本人早前在此店買韓國機. 後來給朋友看才知部機有問題:
- 電池係淘寶的偽造電池.
- IMEI Code同手機出廠貼紙的IMEI完全唔同.
- 包裝盒是另一型號手機的(這個在買時已知道).
怪自己當時沒有看清楚, 又信佢係原廠韓水新機. 佢銷售手法係你一入門口問價,佢就先回答你最平價.你再問個價係二手定新機時, 佢先至會答係二手價,及說新機價係幾多(當然新機價會貴少少啦).就係咁, 第一印像使你覺得佢地係會分開賣.
唉...買水貨, 心裡預左無保養, 只要俾部新機我就好(我係俾新機價錢的呀)...點知仲衰過買二手. |