本帖最後由 c14101 於 2016-2-22 21:17 編輯
這張卡1 月份鴨記買的, $78 頭 2gb 4G 全速.
說明書話大陸機不能用, 我正正是用港行 紅米 Note 4G, 3G 4G 都沒問題!
在成田機場飛機降落後空姐話可以開手機時我就即刻做 setting, 飛機還在往停泊位途中已 set 好上到網! 不太難~~
其實在東京市區 DOCOMO 同 Softbank signal 都係好強, 去邊道, 搭地下鐵都收滿格, 不錯!
(另一貼再講 Easycall (Sofbank) http://www.hkepc.com/forum/viewthread.php?fid=44&tid=2269180)
不過張卡 繁忙/非繁忙 速度可以差很大,快時 download 20+ Mb, 慢時 1 Mb 都冇 .
|