[測試] DOCOMO (umobile.jp) 日本 東京 使用報告

本帖最後由 c14101 於 2016-2-22 21:17 編輯

1.jpg

這張卡1 月份鴨記買的, $78 頭 2gb 4G 全速.

2.jpg
3.jpg
4.jpg
說明書話大陸機不能用, 我正正是用港行 紅米 Note 4G, 3G 4G 都沒問題!
在成田機場飛機降落後空姐話可以開手機時我就即刻做 setting, 飛機還在往停泊位途中已 set 好上到網! 不太難~~

其實在東京市區 DOCOMO 同 Softbank signal 都係好強, 去邊道, 搭地下鐵都收滿格, 不錯!
(另一貼再講 Easycall (Sofbank) http://www.hkepc.com/forum/viewthread.php?fid=44&tid=2269180)

不過張卡 繁忙/非繁忙 速度可以差很大,快時 download 20+ Mb, 慢時 1 Mb 都冇 .
5.jpg
6.jpg

我都買左呢張下月去,買了看說明書後還擔心雙卡機用不到,而家放心了,謝謝ching report.

TOP

我都買左呢張下月去,買了看說明書後還擔心雙卡機用不到,而家放心了,謝謝ching report. ...
law_chiw 發表於 2016-2-22 16:59


如果你雙卡機插晒兩張卡, 第2卡在日本一定用唔到, 因為日本沒有 2G GSM

TOP

如果你雙卡機插晒兩張卡, 第2卡在日本一定用唔到, 因為日本沒有 2G GSM
c14101 發表於 2016-2-22 17:04

日本而家無左GSM-2G系統?

TOP

日本從來未有過GSM頻道

TOP

本帖最後由 c14101 於 2016-2-22 17:21 編輯
日本而家無左GSM-2G系統?
boot 發表於 2016-2-22 17:08


try to google "japan 2G GSM"
https://www.nttdocomo.co.jp/english/service/world/inroaming/
http://eng.blogfromamerica.com/archives/31

TOP

日本從來未有過GSM頻道
gogoduck 發表於 2016-2-22 17:13

好似一直只有W-CDMA-3G頻道...

TOP

喺呀,冇GSM 2G架

TOP

CHing 請問呢張 Sim size 又係咪3合1呢?

TOP

睇落係 nano sim 喎

TOP