motang 當前離線
有業遊民
進階會員
TOP
gahqm 當前離線
gavin851209 當前離線
中級會員
唔知佢可唔可以用一條 4 G ram 呢??? (話時話佢俾唔俾你換入面啲野都係一個問題,嚮 google search 過冇乜 ... gahqm 發表於 2011-4-16 23:03
回復 motang Bro, 我搵到呀 不過唔支援 touch, 要用 keyborad 禁 我想好似 IPAD 咁玩 BTW 淘X 已經有保 ... gavin851209 發表於 2011-4-16 23:06
哦,即係佢啲 ram 呀,SSD 呀都係捍死晒咁。其實我想睇下佢係咪好似啲 notebook 咁會俾番少少空間黎 upgrad ... gahqm 發表於 2011-4-16 23:31
tjan 當前離線
pengbo 當前離線