ACER ICONIA TAB W500 使用技巧篇

本帖最後由 motang 於 2011-8-9 11:01 編輯

-------------------------------------------------------------------------------
ACER ICONIA TAB W500 使用技巧篇

按電源同時按WINDOW鍵 = CTRL+ALT+DEL.

開機時按電源同時按WINDOW鍵 然後 按F2 => 進入BIOS

未入window時  WINDOW鍵 = ENTER; 音量鍵 = 上下

係excel度highlight幾個儲存格方法:
點住其中一個儲存格既左邊移到相同儲存格既右邊,
之後就會變做highlight而唔係scroll啦.

TOP

唔知佢可唔可以用一條 4 G ram 呢??? (話時話佢俾唔俾你換入面啲野都係一個問題,嚮 google search 過冇乜呢方面嘅資訊)。

TOP

回復 103# motang

Bro, 我搵到呀
不過唔支援 touch, 要用 keyborad 禁
我想好似 IPAD 咁玩

BTW 淘X 已經有保護貼 120人仔
可能好快香港可以買到

TOP

唔知佢可唔可以用一條 4 G ram 呢??? (話時話佢俾唔俾你換入面啲野都係一個問題,嚮 google search 過冇乜 ...
gahqm 發表於 2011-4-16 23:03


你估山寨機咩, 話拆就拆, 如果拆得, 第一時間唔係加ram, 係加3G呀!

TOP

回復  motang

Bro, 我搵到呀
不過唔支援 touch, 要用 keyborad 禁
我想好似 IPAD 咁玩

BTW 淘X 已經有保 ...
gavin851209 發表於 2011-4-16 23:06


係LOR. 啱啱試完, 明明叫人TOUCH, 又唔SUPPORT TOUCH. 奇怪....!??

TOP

哦,即係佢啲 ram 呀,SSD 呀都係捍死晒咁。其實我想睇下佢係咪好似啲 notebook 咁會俾番少少空間黎 upgrade ,如果真係捍死晒就冇計喇。

TOP

本帖最後由 motang 於 2011-4-16 23:42 編輯
哦,即係佢啲 ram 呀,SSD 呀都係捍死晒咁。其實我想睇下佢係咪好似啲 notebook 咁會俾番少少空間黎 upgrad ...
gahqm 發表於 2011-4-16 23:31


組裝既野, 邊會捍死架. 只不過密麻麻, 難拆的.
註: SSD都係咁細張
T1nklPXhBjXXXx2PQ7_065313.jpg_310x310.jpg

等下啦, 美國佬好鍾意將拆機過程放上youtube. 大陸都係~

TOP

回復 110# motang


都係過左保養先拆架啦
同埋好驚 hum 唔番

TOP

any 3G version for W500?

TOP

SSP B/F AGXXXX + CAXXXXX Selling HKD$4798 with keyboard....

TOP