本帖最後由 benng1hk 於 2014-6-14 14:00 編輯
回覆  benng1hk
會唔會塊玻璃唔夠水平都會咁,不過通常呢個問題會用g29搞掂. ...
qkuser 發表於 2014-6-14 13:27



    依家就係未有G29...
下下都靠G28 加 手動微調

琴日玩果個repetier firmware 有問題

再返轉頭用返Marlin..再度一次D 距離...
依定X,Y 又大左0.2~0.3

另外..FSR 擺法又係點??
並聯你又點駁...

(都係問定...如果搞得耐...轉依條路 )

TOP

回覆 1091# benng1hk

三隻fsr 三角型咁放係玻璃底,三隻並聯一齊.

TOP

回覆  benng1hk

三隻fsr 三角型咁放係玻璃底,三隻並聯一齊.
qkuser 發表於 2014-6-15 15:10



    我想問多少少FSR 有冇分正負...
另外..去到RAMPS 正果邊都係向PCB 邊位?
最後..你有咩方法試佢有冇反應
(CHECK 貨果時)

TOP

回覆 1093# benng1hk

無分正負的,用隻手按下,用萬用表量電阻,阻值在變,那就正常了.

TOP

本帖最後由 benng1hk 於 2014-6-16 01:17 編輯
回覆  benng1hk

無分正負的,用隻手按下,用萬用表量電阻,阻值在變,那就正常了. ...
qkuser 發表於 2014-6-15 18:32



    好奇一問...
咁放左塊玻璃上去...唔會壓到佢??

變左噴頭隊落去玻璃到冇反應?

另外..如果水平果到佢都可以自動調整?

TOP

今日小弟生日...
請大家食雞比飯..
DSC_0378.JPG


不過..我部野仲未搞得掂個AUTO LEAVING
有冇多D資料可以FOR 我??
果個Z_PROBE_OFFSET度好左..
仲有D咩要改??
冇記錯好似仲有咩咩START 又咩咩END 要寫

TOP

今日小弟生日...
請大家食雞比飯..



不過..我部野仲未搞得掂個AUTO LEAVING
有冇多D資料可以FOR  ...
benng1hk 發表於 2014-6-20 01:05



    大家係唔係知道我生日..
唔答我問題??

TOP

回覆 1097# benng1hk

師兄生日快樂,祝你快高長大 心想事成.

TOP

回覆  benng1hk

師兄生日快樂,祝你快高長大  心想事成.
qkuser 發表於 2014-6-20 21:04



   
師兄..我想要AUTO LEAVING 改FW資料..我仲未搵到= ="
其實..咁耐D生日同平日 日子一樣..對我冇咩意思
係搞下氣氛..話比你地知我仲有搞緊部機..

TOP

回覆 1099# benng1hk

你是用marlin 1.04 嗎 ?

#define Z_PROBE_OFFSET {0, 0, 0, 0}   <--- 噴頭和zprobe 之間的offset
#define Z_PROBE_DEPLOY_START_LOCATION {0, 0, 50, 0}   <-- 起針第一步
#define Z_PROBE_DEPLOY_END_LOCATION {0, 0, 50, 0}       <-- 起針第二步
#define Z_PROBE_RETRACT_START_LOCATION {0, 0, 50, 0} <-- 收針第一步
#define Z_PROBE_RETRACT_END_LOCATION {0, 0, 50, 0}     <-- 收針第二步

TOP