本帖最後由 motang 於 2011-5-16 10:56 編輯
收集 win7 tablet相關的有用軟件 (不定期update)
WIN 7 內建既有用程式:
電子筆記 — Windows Journal 推介度: ☆☆☆☆☆
用TABLET做筆記, 唔駛$$, 好過OFFICE ONENOTE~
介紹 : http://www.hkepc.com/forum/viewt ... &extra=page%3D2
Snipping Tool 推介度: ☆☆☆☆☆
CUT & PASTE + PRINT SCREEN 既進階版
可以CAPTURE SCREEN既任何地方@任何大細. 然後PASTE落去 WORD, EXCEL, POWERPOINT.
PASTE落之前介紹既JOURNAL度都OK. 再做筆記. 強!!!
介紹: http://www.hkepc.com/forum/viewt ... &extra=page%3D1
--------------------------------------------------
外加既有用軟件:
睇漫畫:
comics shelf - irvingtin兄 提及 推介度: ☆☆☆☆
MangaMeeya CE - alanszeong提及 推介度: ☆☆☆☆☆
comicviewer - 小弟自小使用. 推介度: ☆☆
桌面美化:
bumptop 推介度: ☆☆☆☆☆
已經被google睇中並且收購左既desktop, 可將desktop變做3D, 用MULTI-TOUCH, 可以加WIDGET, 可以轉THEME. 可以將你滿枱FILE叠埋.可以將的ICON掟來掟去. 過癮~過癮~ 重要係免費, 但係官網己經摺埋, 不過有心人總會發現佢既...
註: 唔建議UPGRADE去PRO版, 因為功能唔係多好多, 而且病毒充斥!
http://www.youtube.com/watch?v=6jhoWsHwU7w
應用工具:
Comfort On-Screen Keyboard 推介度: ☆☆☆☆
以後可以一邊2隻手楂住平板, 一邊打字啦, 最強就係可以因應自己需要set buttons. 要錢既, $19.95美金.
呢個我想搞團購, 但係呢度唔俾搞, 大家有乜方法??
[attach]1166874[/attach]
http://www.comfort-software.com/on-screen-keyboard.html
--------------------------------------------
希望bros多多支持!
感激! 感激! |