本帖最後由 motang 於 2011-5-14 12:17 編輯
神の保護貼, 切割敢死團!!
---------------------------------------------------
星期三已經完成貼貼, 但係而家先的起心肝寫短評, 真係唔好意思~
準備左好多.
雖然係0經驗.
但係過程好簡單.
滿意程度係80分.
當然有改善既地方啦.
俾住的相大家睇睇先~~
未換時既樣
塊舊貼已經係傷痕累累~ 右下角重開始「批」口添.
工具 - 鍘刀, 間尺, label紙, 界刀
呢個就係訂番黎既保護貼, 台灣第一品牌, 睇中佢既5H抗磨.
有保用證, 誇唔誇張??
手起刀落, 本來用簡尺畫標記, 不過試試下發覺鍘刀的刻度重準, 所用唔駛簡尺.
兩刀就完成, 中途冇手震. CUT 出 253 * 160. 原貼 255 * 160
因為諗住留少少位, 後來貼左至知有問題...
搣左張舊貼, 塵都冇一粒, 可以慳番唔駛吸塵.
貼既過程好順利, 中間冇bubble, 好貼.
原本諗住用label紙貼上前後, 用緊搣貼2面塊保護膠,
之後冇貼到, 因為用界刀刀尖已經可以輕鬆搣倒~~
完成左, 個SCREEN SHAPE左好多.
右上角有5mm*16mm 貼唔倒, 原因係160預得太盡. 有一粒突出位就放唔倒落去.
而下方有2mm空隙, 下次可以預多少少.
可以唔駛較咁光.
成個過程用左一粒鐘, 80分滿意, 唔滿意既地方係因為可以cut貼的.
補充:
舊貼上面有個win7 貼紙仔, 原來好易搣, 又可以貼番落去塊新貼度, 連右邊張功能貼紙都貼埋過去新貼度.
哈哈, 虛榮呀!! |