eh 當前離線
特級會員
原帖由 whitehouse 於 2009-3-12 00:34 發表 我想問1*3W同3*3W係乜嘢意思? 3*3W有三個1*3W係入面?? 咁咪大好多? 另, 射燈燈膽同慳電膽又有乜唔同?? 同埋有冇釘頭?
TOP
原帖由 ex_acc 於 2009-3-12 00:33 發表 但我個位係打橫既,D光會唔會照唔到落黎?
whitehouse 當前離線
中級會員
原帖由 whitehouse 於 2009-3-12 00:49 發表 咁'羅c'頭都得, 我可以自己換... 但係我係咪得~ 5*1W LED慳電膽 可以揀???
原帖由 whitehouse 於 2009-3-12 00:58 發表 咁而兩隻有冇羅c頭??? 1*3W LED射燈燈膽 3*3W LED射燈燈膽
wing13149 當前離線
初級會員
cool4u_hk 當前離線
☆★☆★☆★☆★☆★☆★☆★☆★☆★☆★☆★
進階會員
yavniel 當前離線
コトノハ
Inactive Member